Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
20.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται ανά τον κόσμο οι διαμάχες για το όρο “γάλα” σε φυτικά ροφήματα

ΑρχικήΝέαΜε αμείωτη ένταση συνεχίζονται ανά τον κόσμο οι διαμάχες για το όρο "γάλα" σε φυτικά ροφήματα
spot_img

Η εταιρεία φυτικών προϊόντων NotCo της Χιλής, μάχεται της απόφασης του δικαστηρίου να της απαγορεύσει τη χρήση του εμπορικού σήματος NotMilk για το φυτικό της γάλα.

Έφεση κατά μιας απόφασης που απαγορεύει τη χρήση του εμπορικού σήματος NotMilk στη Χιλή πρόκειται να ασκήσει η εταιρεία NotCo, η οποία και το χρησιμοποιούσε.

- Advertisement -

Τρία χρόνια πριν είχε προηγηθεί μια αγωγή κατά της NotCo από την Αpproval, την ένωση γαλακτοπαραγωγών της περιοχής Valdivia, με επιχείρημα ότι η πρώτη έκανε τον ανταγωνισμό “αθέμιτο”, χρησιμοποιώντας τον όρο “milk” (γάλα) ως μέρος του εμπορικού σήματός της και εκμεταλλευόμενη τη δημοτικότητα του γάλακτος.

Επιπλέον, είχε ισχυριστεί ότι η NotCo παρουσιάζει το ζωικής προέλευσης γάλα ως πιο επιβλαβές για την υγεία και το περιβάλλον.

Το δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ του γαλακτοκομικού συνδικάτου και ως εκ τούτου διέταξε την απαγόρευση της χρήσης οποιουδήποτε σήματος, ετικέτας, διακριτικού ή εικόνας, που να περιέχει κάποια ένδειξη γάλακτος, αγελάδας ή κάτι σχετικό με τη γαλακτοβιομηχανία από την εταιρεία NotCo.

Ωστόσο, η γκάμα της NotMilk θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη στους λιανοπωλητές στη Χιλή όσο διαρκεί η διαδικασία της προσφυγής.

 Η σειρά vegan γάλακτος  περιλαμβάνει πρωτότυπο, χαμηλών λιπαρών, σοκολάτα, καραμέλα γάλακτος, γάλα NotMilk 0% και παγωτό. Προς τα τέλη του 2022, η NotCo επεκτάθηκε και στο τμήμα των φυτικών τυριών με το NotCheese στη Χιλή, ενώ διαθέτει και φυτικά burger, κοτόπουλο και μαγιονέζα. 

Μερικά από τα προϊόντα της NotCo πωλούνται σε όλη τη Λατινική Αμερική, στο Μεξικό, τη Βραζιλία, τη Χιλή, την Κολομβία, την Αργεντινή και τον Ισημερινό. 

Παράλληλα, η NotCo δεν έχει σταματήσει να προσπαθεί να κάνει τον σκοπό της σαφή στο καταναλωτικό κοινό, αφού ξεκίνησε μια καμπάνια μάρκετινγκ στην Αργεντινή με την ονομασία NotCow, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να στραφούν σε εναλλακτικές λύσεις χωρίς σκληρότητα σε βάρος των ζώων, πιο υγιεινές και βιώσιμες, παρά την εχθρότητα που αντιμετωπίζει από το Χιλιανό, πιο παραδοσιακό διατροφικό τοπίο. Υπενθυμίζεται άλλωστε πως τον Απρίλιο , η κυβέρνηση της Χιλής ενέκρινε νομοσχέδιο για τον επαναπροσδιορισμό της έννοιας του κρέατος και την απαγόρευση των όρων με  βάση το κρέας στα φυτικά τρόφιμα. 

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού

Γιατί η Manchester United ψάχνει υπεύθυνο ασφάλειας τροφίμων; Το σωστό παράδειγμα ενός τεράστιου συλλόγου

Η σημασία της διατροφικής ασφάλειας στον επαγγελματικό αθλητισμό και ένα πρόσφατο περιστατικό που το επιβεβαιώνει
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα