Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
14.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Δ. Γρίβας (Κουλουράδες) – To success story και η συμμετοχή στα βραβεία Food Experts’ Awards 2023

ΑρχικήΠιστοποίησηΒραβείαΔ. Γρίβας (Κουλουράδες) – To success story και η συμμετοχή στα βραβεία Food Experts’ Awards 2023
spot_img

Το απόλυτα καινοτόμο consept «κουλουράδες» κέρδισε βραβείο silver στην κατηγορία Food Innovation Stand Οut  και όχι άδικα.

Η ελληνική εταιρεία «Κουλουράδες» το απόλυτα καινοτόμο concept  στην ελληνική εστίαση, που κόντρα στην κρίση κατάφερε να αναπτυχθεί όσο καμία άλλη σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με 150 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, και franchise στο εξωτερικό, διεκδίκησε και κέρδισε Silver Food Innovation Stand Οut 2023 για την ποικιλία πρωτότυπων προϊόντων με βάση το παραδοσιακό κουλούρι στα Food Experts’ Awards 2023.

Ο CEO της αλυσίδας Δημήτρης Γρίβας το παιδί των «φουρναρέων», η ιστορία και πορεία του οποίου θα μπορούσε να γίνει μάθημα επιχειρηματικότητας και marketing, μίλησε στο Cibum για την υποψηφιότητα στα FEA για τη σημασία του Βραβείου.

Το κίνητρο για τους «Κουλουράδες» να διεκδικήσουν βραβεία FEA, είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση είναι η αναγνώριση είπε ο κ. Γρίβας. «Το να διεκδικήσουμε ένα  FEA, είπε, ήταν πολύ σημαντικό για την εταιρεία μας. Η προσήλωση στο να καινοτομούμε, να αναπτυσσόμαστε και να προσφέρουμε εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα στους καταναλωτές, είναι για εμάς ένα καθημερινό στοίχημα που πρέπει να κερδίζουμε. Το βραβείο είναι ο κινητήριος μοχλός να συνεχίσουμε την προσπάθεια να γινόμαστε καλύτεροι».

Η επιλογή για συμμετοχή στην κατηγορία Food Innovation Stand Οut των FEA δεν είναι τυχαία λέει ο CEO. «Η εταιρεία αποτελεί το απόλυτα καινοτόμο concept στην εστίαση, προσφέροντας την  ιδανική επιλογή σνακ, είτε γλυκού είτε αλμυρού. Πέρα από κλασικό παραδοσιακό Κουλούρι Θεσσαλονίκης, που όλοι αγαπάμε, καινοτομούμε δημιουργώντας διάφορες παραλλαγές, που παντρεύουν την παράδοση με σύγχρονες γεύσεις. Ο κατάλογος προϊόντων μας ανανεώνεται συνεχώς, με στόχο την κάλυψη διαφορετικών διατροφικών προφίλ των καταναλωτών. Νέες γεύσεις και νέες προτάσεις sandwich έκαναν πρόσφατα την είσοδό τους στο menu μας, τις οποίες ο κόσμος αγκάλιασε αμέσως με μεγάλο ενθουσιασμό και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό

Ο CEO της αλυσίδας έχει πει πως η επιτυχία δεν “έρχεται μόνη”…

«Απ’ τα 11 δουλεύω κανονικά. Στα 15 έκανα διανομές με το αυτοκίνητο στα πρατήρια και κρατούσα τον φούρνο με τον αδελφό μου όταν έλειπαν οι γονείς μας. Έμαθα πολλά και ανδρώθηκα στην οικογενειακή επιχείρηση. Αποφάσισα όμως σε ηλικία 24 ετών να φύγω απ’ την ασφάλειά της. Είχαμε τότε δύο καταστήματα. Δεν μπορούσα να δεχτώ όμως ότι η ζωή μου θα ήταν περιορισμένη εκεί. Ήθελα να ξεχωρίσω, να εξελιχθώ, να κάνω δικά μου πράγματα.Επέλεξα λοιπόν να φύγω. Και ξεκίνησα μια περιπέτεια, με τα καλά της και τα κακά της, που τελικά με έβγαλε εδώ. Πήγα στη Γαλλία, ήθελα να μάθω τη δουλειά απ’ τους κορυφαίους τεχνίτες. Με λίγα μέσα τότε πήγα και άρχισα να χτυπάω πόρτες για δουλειά λέγοντας πως είμαι φούρναρης απ’ την Ελλάδα που ήθελα να μάθω την τέχνη τους. Το μόνο που ζητούσα ήταν ένα σπίτι να μένω…» Και μετά από πολλή δουλειά και περιπέτειες ο κ. Γρίβας ξεκίνησε την ιστορία με τους Κουλουράδες το 2015 με πρώτο κατάστημα στον Πειραιά.

Όπως είπε στο Cibum “Γρήγορα ήρθε το πρώτο franchise κατάστημα το 2016 και από τότε  η εταιρεία αναπτύσσεται αδιάκοπτα. Η Αλυσίδα ΚΟΥΛΟΥΡΑΔΕΣ αριθμεί πάνω από 150 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ η ανάπτυξη της  συνεχίζει ασταμάτητα  με τα πρώτα καταστήματα στο εξωτερικό να είναι γεγονός σε Ευρώπη, Αυστραλία και Η.Π.Α”.

“Όραμα της εταιρείας είναι να συνεχίσει  να μεγαλώνει και να καινοτομεί. Το 2023 -2024 θα είναι μια χρονιά  εισαγωγής νέων προϊόντων στους Κουλουραδες. Στόχος της ομάδας είναι να αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών.Εμείς θα συνεχίσουμε να γινόμαστε καλύτεροι ,θα προσφέρουμε και θα φτιάχνουμε το καλύτερο πρωινό για τους πελάτες μας”.

Οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει με Αγάπη τους ΚΟΥΛΟΥΡΑΔΕΣ αποδεικνύοντας πως δεν πρόκειται για ένα απλό trend στο κλάδο της εστίασης, αλλά για μία σταθερή Αξία,  άξονας της οποίας είναι η καινοτομία και η πρωτοπορία.  Όλα τα προϊόντα της αλυσίδας είναι φρέσκα, πλάθονται και ψήνονται καθημερινά, συνεχόμενα στη ροή παραγωγής και πωλούνται φρέσκα και ζεστά, πολλές φορές κατευθείαν από το φούρνο, γεγονός που έχει αποτελέσει σήμα κατατεθέν.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο