Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και η προστασία του περιβάλλοντος.
Με τη βιώσιμη ανάπτυξη να είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής της, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιεί δράσεις ωφέλιμες για το περιβάλλον, εφαρμόζοντας αποδοτικές πρακτικές, που συμβάλλουν στον περιορισμό των αερίων του θερμοκηπίου. Η εταιρεία χρησιμοποιεί όλο και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα για την εξυπηρέτηση των αναγκών στα καταστήματά της, τα γραφεία της και τις αποθήκες της, ενώ διαθέτει για τους πελάτες της εκατοντάδες σημεία φόρτισης ηλεκτρικών και plug in υβριδικών αυτοκινήτων. Η προμήθεια της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με πιστοποιητικό εγγύησης προέλευσης παραγωγής ηλεκτρισμού από τον πάροχο και ταυτόχρονα, θέτει τις προϋποθέσεις για τη χρήση περισσότερων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχώς ανανεώνει το στόλο των οχημάτων της με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή φορτηγάκια που εξυπηρετούν μέρος της παράδοσης κατ’ οίκον στην Αττική, αλλά και τις διοικητικές ανάγκες της εταιρείας. Παράλληλα, σε συνεργασία με τη ΔΕΗ Blue, έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα. Ειδικότερα, στα κεντρικά της γραφεία έχουν εγκατασταθεί 80 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους εργαζόμενους και άλλες 31 στις αποθήκες, ενώ διατίθενται 770 σημεία φόρτισης ΔΕΗ Blue σε 173 καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα για όλους όσοι αναζητούν έναν πιο «πράσινο» και «έξυπνο» τρόπο μετακίνησης. Ακόμη, με το κεντρικοποιημένο σύστημα διακίνησής της, η ΑΒ φροντίζει το κάθε χιλιόμετρο να έχει αξία, ρυθμίζοντας τον αριθμό παραδόσεων των εμπορευμάτων, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η περιβαλλοντική επιβάρυνση, αλλά και να εξοικονομηθούν καύσιμα μεταφορών. Στο πλαίσιο αυτό, τα φορτηγά που βρίσκονται στα απομακρυσμένα σημεία, αφού έχουν παραδώσει το εμπόρευμα, επιστρέφουν στις κεντρικές αποθήκες μεταφέροντας προϊόντα που παράγονται στις εν λόγω περιοχές. Στις προσπάθειες αυτές, δεν πρέπει να παραληφθεί το «Πράσινο Φορτηγό» της ΑΒ Βασιλόπουλος με σχεδόν μηδενικούς ρύπους, που κινείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), γεγονός που το κάνει -μεταξύ άλλων- να δημιουργεί χαμηλό θόρυβο, ενώ ο θάλαμός του ψύχεται με τεχνολογία ανακυκλωμένου CO2, παρέχοντας μεγάλη ψυκτική απόδοση, καθώς προστατεύει το φορτίο που διακινείται.
Επίσης, η εταιρεία, για τη μείωση της ηλεκτρικής ενέργειας, έχει εντάξει στο πλάνο της την υιοθέτηση «πράσινων πρακτικών» με τη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας. Σε έντεκα καταστήματα ΑΒ, αλλά και στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά συστήματα, ώστε να συμβάλλουν στην παραγωγή πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πρωτοπόρος στο κομμάτι της προστασία του περιβάλλοντος με διεθνείς διακρίσεις, από τα πρώτα ακόμα βήματά της, καθώς το κατάστημα ΑΒ στη Σταμάτα Αττικής ήταν το πρώτο κτήριο που έλαβε πιστοποίηση Breeam στην Ελλάδα.
Τέλος, η ΑΒ, υιοθετώντας τους επιστημονικούς στόχους Science Based Target (SBTi), στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα σε ποσοστό 37% έως το 2030, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς 2020 και με μακροπρόθεσμο στόχο την κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, επενδύει σε τεχνολογίες μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος και συνεργάζεται με τους προμηθευτές της, παρακολουθώντας την πρόοδο αυτής της προσπάθειας σε ετήσια βάση, ενώ πρόσφατα παρουσίασε το ειδικά σχεδιασμένο ΑΒ Climate Hub για να διευκολύνει τα εμπλεκόμενα μέρη στη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με συνεχείς και ουσιαστικές πρωτοβουλίες, κάνει πράξη το όραμα και τη δέσμευσή της για έναν πλανήτη πιο βιώσιμο, έχοντας στο επίκεντρο της δράσης της την καινοτομία, την υπευθυνότητα, την προστασία και τη φροντίδα για το περιβάλλον.