Οι πωλήσεις σε κατεψυγμένες γαλοπούλες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στη Βρετανία, καθώς οι οικογένειες προμηθεύονται αποθέματα νωρίς, λόγω των φόβων για προβλήματα εφοδιασμού ενόψει των Χριστουγέννων.
Οι ανησυχίες σχετικά με την έλλειψη τροφίμων για τα Χριστούγεννα έχουν ωθήσει τους αγοραστές να αρχίσουν να προμηθεύονται αποθέματα νωρίς καθώς προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν όλα όσα χρειάζονται για τα Χριστούγεννα. Η Aldi, η Tesco και η Iceland’s ανέφεραν άνοδο στην αγορά στις κατεψυγμένες γαλοπούλες με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 400 %, σύμφωνα με τον Guardian , ενώ οι πωλήσεις κατεψυγμένων τροφίμων για πάρτι έχουν τριπλασιαστεί!
Πρόσφατα δεδομένα έδειξαν επίσης ότι η λέξη «Χριστούγεννα» έχει αναζητηθεί περισσότερες από 17.000 φορές στους ιστότοπο του supermarket Iceland’s την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου.
Η Iceland’s δήλωσε ότι προετοιμάζεται για μια πολύ πιο “φορτωμένη” σεζόν από ό,τι συνήθως και αύξησε τις παραγγελίες σε κατεψυγμένες γαλοπούλες κατά 20% νωρίτερα αυτό το μήνα. Θα ξεκινήσει επίσης την πλήρη γκάμα χριστουγεννιάτικων κρεάτων δύο εβδομάδες νωρίτερα από το κανονικό.
Ο Ρίτσαρντ Χάροου, διευθύνων σύμβουλος της Βρετανικής Ομοσπονδίας Κατεψυγμένων Τροφίμων, δήλωσε ότι η αύξηση των πωλήσεων κατεψυγμένων γαλοπούλων είναι «απόδειξη της αυξανόμενης συνειδητοποίησης της ποιότητας, της ευκολίας και της ικανότητας των κατεψυγμένων τροφίμων να μειώσουν τα απορρίμματα τροφίμων».
Και πρόσθεσε: «Πολλοί καταναλωτές έχουν κάνει μόνιμη στροφή στην αγορά περισσότερων κατεψυγμένων τροφίμων λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής, της σχέσης ποιότητας/τιμής και της ποικιλίας των τροφίμων που προσφέρονται.«Αυτό σε συνδυασμό με τις τρέχουσες ανησυχίες για την προμήθεια τροφίμων σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι θα επιλέξουν τα κατεψυγμένα αυτά τα Χριστούγεννα».
Να σημειωθεί ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στα παντοπωλεία μετά το αλκοόλ.
Αναλυτές της Mintel είπαν ότι η πρόσφατη κρίση καυσίμων και η έλλειψη οδηγών HGV δημιούργησε αβεβαιότητα στους αγοραστές, με συνέπεια ορισμένοι να έχουν ξεκινήσει τις εορταστικές τους προετοιμασίες ήδη από τον Σεπτέμβριο.
Εν τω μεταξύ, τα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία αναλύσεων Kantar δείχνουν ότι 449.000 καταναλωτές αγόρασαν τη χριστουγεννιάτικη πουτίγκα τους τον Σεπτέμβριο – αύξηση 76% σε σχέση με πέρυσι.
Πηγή: dailymail