Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
9.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Absolut Vodka σε νέα πολύχρωμα μπουκάλια με αναδιαμορφωμένη σειρά ποτών

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΗ Absolut Vodka σε νέα πολύχρωμα μπουκάλια με αναδιαμορφωμένη σειρά ποτών
spot_img

Η Absolut Vodka λανσάρει νέο σχέδιο στα μπουκάλια της και νέες γεύσεις, μία αλλαγή που σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για την «μεγαλύτερη ανανέωση της μάρκας από τη γέννησή της το 1979».

Οι πληροφορίες για το αλκοολούχο ποτό, έχουν προστεθεί στο μπροστινό μέρος των φιαλών, συμπεριλαμβανομένης της λίστας συστατικών, abv (αλκοολικός βαθμός) και την τοποθεσία παραγωγής του προκειμένου να γιορταστεί η “σουηδική κληρονομιά” της Absolut Vodka.

Το όνομα του ιδρυτή της μάρκας, Lars Olsson Smith, προστέθηκε στο “μενταγιόν” στο μπροστινό μέρος του μπουκαλιού, η γραμματοσειρά έχει εκσυγχρονιστεί και το λογότυπο Absolut είναι πλέον μεγαλύτερο και πιο τολμηρό.

Οι γεύσεις Raspberri, Vanilia, Passionfruit, Καρπούζι, Μάνγκο και Αχλάδι έχουν επαναδιαμορφωθεί από 40% abv σε χαμηλότερο abv 38% «για να προσφέρουν μια πιο γλυκιά γεύση».

Το Citron, το Lime και το Mandarin, όμως, παρέμειναν στο 40% abv «για να αποδώσουν ένα πιο φρέσκο ​​γευστικό προφίλ» και σύμφωνα με την εταιρεία είναι «πιο πικάντικα, λαχταριστά και πιο τολμηρά από ποτέ».

Τα νέας εμφάνισης μπουκάλια διαθέτουν επίσης διάφορα χρώματα που αντικατοπτρίζουν τις γεύσεις των φρούτων και θα προσφέρουν στους αγοραστές πιο ξεκάθαρη πλοήγηση.

Τα μπουκάλια τους κατασκευάστηκαν επίσης με πάνω από 50% ανακυκλωμένο διαφανές γυαλί, αποδεικνύοντας τη «διαρκή δέσμευση της μάρκας να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπό της στον πλανήτη», ανέφερε.

Τα Blue, Raspberri, Lime, Citron και Madarin θα είναι τα πρώτα που θα βγουν στα ράφια, ακολουθούμενα από το Vanilia και το Watermelon τον Μάρτιο.

Το Passionfruit θα κυκλοφορήσει τον Μάιο, με το Mango και το Pear να ακολουθούν το φθινόπωρο.

Η ανανέωση της σειράς αποδίδει φόρο τιμής στην προέλευση, την αυθεντικότητα και το προοδευτικό DNA της μάρκας και ως επωνυμία διάσημη για τα κοκτέιλ, τις κοινωνικές στιγμές και την προώθηση της κοινωνικής αλλαγής», δήλωσε η διευθύντρια της μάρκας Pernod Ricard στο Ηνωμένο Βασίλειο, Marnie Corrigan.

Η «τολμηρή» νέα εμφάνιση της μάρκας είναι «σίγουρο ότι θα ανεβάσει τον πήχη και θα εμπνεύσει δημιουργικότητα για όλους τους λάτρεις των κοκτέιλ, τους mixologists που φτιάχνονται και αυτούς που έχουν πάθος για ποτά εξαιρετικής γεύσης», πρόσθεσε.

Πηγή: The Groser

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο