Η Lidl Ελβετίας εισήγαγε τη σήμανση Nutriscore για ορισμένα προϊόντα δική της ετικέτας για να βοηθήσ όπως λέει, τους καταναλωτές να κάνουν πιο ενημερωμένες αγορές και να επιλέξουν πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων.
Η εθελοντική επισήμανση υποδεικνύει τη διατροφική ισορροπία της σύνθεσης ενός προϊόντος σε κλίμακα από το Α έως το Ε και χρησιμοποιείται ευρέως στη Γαλλία από την εισαγωγή του το 2017.
Στην Ελβετία, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ασφάλειας Τροφίμων και Κτηνιατρικών Υποθέσεων (USAV) τάχθηκε υπέρ του Nutri-Score το 2019.
Τώρα, η Lidl Switzerland κυκλοφόρησε την ετικέτα για τις μάρκες ιδιωτικής ετικέτας «Harvest Basket» και «Trattoria Alfredo», με στόχο να την επεκτείνει και σε άλλους τομείς προϊόντων.
Μακροπρόθεσμη Δέσμευση
Η τελευταία πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης δέσμευσης του λιανοπωλητή για υγιεινή διατροφή. Αυτό περιλαμβάνει την υπογραφή της «Διακήρυξης του Μιλάνου» και τη συνέχειά της με στόχο τη μείωση της περιεκτικότητας σε ζάχαρη στο γιαούρτι και τα δημητριακά πρωινού.
Ειδικότερα στον τομέα του γιαουρτιού, η Lidl έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο, μειώνοντας τα πρόσθετα σάκχαρα σε 42 από τα 43 ελβετικά γιαούρτια.
Νωρίτερα το 2021, η Lidl Ελβετίας ανέπτυξε ένα απλό σύστημα επισήμανσης σε συνεργασία με το Swiss Animal Protection PSA για όλα τα φρέσκα προϊόντα χοιρινού, πουλερικών και βοείου κρέατος.
Τώρα σχεδιάζει να εφαρμόσει το ίδιο σύστημα σήμανσης για το κέλυφος των αυγών από τις αρχές του 2022.
Η Lidl Switzerland διαθέτει 160 καταστήματα, εκ των οποίων τα 12 άνοιξαν το 2021, κυρίως σε κέντρα πόλεων και μεγάλες πόλεις.
Στην Ελβετία πριν από τα Lidl, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο ολλανδικός λιανοπωλητής Plus ξεκίνησε ένα νέο πιλοτικό έργο για την εισαγωγή του συστήματος σήμανσης Nutri-Score σε 3.000 SKU ιδιωτικής ετικέτας.
Πηγή: ESM