Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, 2024
17.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ιρλανδία: Έκκληση για προστασία των παιδιών από τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών – Στο στόχαστρο η Diageo

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΙρλανδία: Έκκληση για προστασία των παιδιών από τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών - Στο στόχαστρο η Diageo
spot_img

Σχεδόν ο μισός πληθυσμός των παιδιών ηλικίας 15-24 χρονών αντιμετωπίζει διαταραχή που σχετίζεται με το αλκοόλ.


Της Δέσποινας Χάρου

Άμεση δημιουργία νόμων για την προστασία των παιδιών και των εφήβων από τις διαφημίσεις με περιεχόμενο αλκοολούχα ποτά, ζητά ο φιλανθρωπικός οργανισμός, Alcohol Action Ireland, καλώντας τον Υπουργό Υγείας, Stephen Donnelly και τη νέα Υπουργό Δημόσιας Υγείας, Hildegarde Naughton να το θέσουν στα άμεσα σχέδια τους. Παρόλο που η Oireachtas, το 2018 ψήφισε το νόμο για τις διαφημίσεις αλκοόλ, ο οργανισμός υποστηρίζει πως ακόμα δεν έχει τεθεί σε ισχύ.
Εταιρίες ποτών φαίνεται να προβάλλουν μη ρεαλιστικά πρότυπα που είναι επιβλαβή για τους εφήβους. Όπως αναφέρει η independent.ie, ο οργανισμός κατηγορεί την πολυεθνική αλκοολούχων ποτών, Diageo, πως είναι στη λίστα με τις τέσσερεις εταιρίες που διαφημίζουν ποτά σε παιδιά.

Σύμφωνα με στοιχεία, στην Ιρλανδία, περίπου 4 στα 10 παιδιά ηλικίας 15 έως 24 χρονών αντιμετωπίζουν μια διαταραχή όσον αφορά τη χρήση αλκοόλ και τουλάχιστον 50.000 νέοι αρχίζουν να πίνουν κάθε χρόνο.

Υπενθυμίζεται, πως στις αρχές στου χρόνου, επιβλήθηκε κατώτατο πλαφόν στην τιμή λιανικής πώλησης
αλκοολούχων ποτών για την καταπολέμηση του αλκοολισμού στη χώρα. Σύμφωνα με δημοσκόπηση που πραγματοποίησε στις 17 Νοεμβρίου η ireland thinks και παρουσίασε ο Alcohol Action Ireland, περίπου 7 εκ των 10 ερωτηθέντων υποστηρίζουν τη διακοπή των διαφημίσεων με αλκοόλ στην τηλεόραση πριν τις 9:00 μ.μ, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αξίζει να σημειωθεί, πως, όπως επισημαίνει ο οργανισμός, πολλά μεγάλα αθλητικά προγράμματα που σε ένα μεγάλο ποσοστό παρακολουθούν παιδιά, χρηματοδοτούνται από εταιρίες ποτών και τείνουν να διαφημίζονται πριν τις 9:00 το βράδυ.
Σε στοιχεία που παρουσίασε το Βήμα, περίπου δέκα χρόνια πριν, η βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση, Alcohol Concern, φαίνεται να υποστήριζε το ίδιο. Πως δηλαδή, οι διαδικτυακές πλατφόρμες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι δημοφιλή κυρίως σε εφήβους, πλημμυρίζουν από τέτοιου είδους διαφημίσεις,
εξωθώντας τους νέους στη χρήση αλκοόλ.
Η Dr Sheila Gilheany, ανέφερε μεταξύ άλλων στην independent, πως στη χώρα υπάρχει μια βαθιά ανθυγιεινή σχέση με το αλκοόλ και οι έμποροι συχνά το παρουσιάζουν ως ένα ασφαλές προϊόν, ομαλοποιώντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωσή του.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο