Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
12.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ιρλανδία: Έκκληση για προστασία των παιδιών από τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών – Στο στόχαστρο η Diageo

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΙρλανδία: Έκκληση για προστασία των παιδιών από τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών - Στο στόχαστρο η Diageo
spot_img

Σχεδόν ο μισός πληθυσμός των παιδιών ηλικίας 15-24 χρονών αντιμετωπίζει διαταραχή που σχετίζεται με το αλκοόλ.


Της Δέσποινας Χάρου

Άμεση δημιουργία νόμων για την προστασία των παιδιών και των εφήβων από τις διαφημίσεις με περιεχόμενο αλκοολούχα ποτά, ζητά ο φιλανθρωπικός οργανισμός, Alcohol Action Ireland, καλώντας τον Υπουργό Υγείας, Stephen Donnelly και τη νέα Υπουργό Δημόσιας Υγείας, Hildegarde Naughton να το θέσουν στα άμεσα σχέδια τους. Παρόλο που η Oireachtas, το 2018 ψήφισε το νόμο για τις διαφημίσεις αλκοόλ, ο οργανισμός υποστηρίζει πως ακόμα δεν έχει τεθεί σε ισχύ.
Εταιρίες ποτών φαίνεται να προβάλλουν μη ρεαλιστικά πρότυπα που είναι επιβλαβή για τους εφήβους. Όπως αναφέρει η independent.ie, ο οργανισμός κατηγορεί την πολυεθνική αλκοολούχων ποτών, Diageo, πως είναι στη λίστα με τις τέσσερεις εταιρίες που διαφημίζουν ποτά σε παιδιά.

Σύμφωνα με στοιχεία, στην Ιρλανδία, περίπου 4 στα 10 παιδιά ηλικίας 15 έως 24 χρονών αντιμετωπίζουν μια διαταραχή όσον αφορά τη χρήση αλκοόλ και τουλάχιστον 50.000 νέοι αρχίζουν να πίνουν κάθε χρόνο.

Υπενθυμίζεται, πως στις αρχές στου χρόνου, επιβλήθηκε κατώτατο πλαφόν στην τιμή λιανικής πώλησης
αλκοολούχων ποτών για την καταπολέμηση του αλκοολισμού στη χώρα. Σύμφωνα με δημοσκόπηση που πραγματοποίησε στις 17 Νοεμβρίου η ireland thinks και παρουσίασε ο Alcohol Action Ireland, περίπου 7 εκ των 10 ερωτηθέντων υποστηρίζουν τη διακοπή των διαφημίσεων με αλκοόλ στην τηλεόραση πριν τις 9:00 μ.μ, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αξίζει να σημειωθεί, πως, όπως επισημαίνει ο οργανισμός, πολλά μεγάλα αθλητικά προγράμματα που σε ένα μεγάλο ποσοστό παρακολουθούν παιδιά, χρηματοδοτούνται από εταιρίες ποτών και τείνουν να διαφημίζονται πριν τις 9:00 το βράδυ.
Σε στοιχεία που παρουσίασε το Βήμα, περίπου δέκα χρόνια πριν, η βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση, Alcohol Concern, φαίνεται να υποστήριζε το ίδιο. Πως δηλαδή, οι διαδικτυακές πλατφόρμες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι δημοφιλή κυρίως σε εφήβους, πλημμυρίζουν από τέτοιου είδους διαφημίσεις,
εξωθώντας τους νέους στη χρήση αλκοόλ.
Η Dr Sheila Gilheany, ανέφερε μεταξύ άλλων στην independent, πως στη χώρα υπάρχει μια βαθιά ανθυγιεινή σχέση με το αλκοόλ και οι έμποροι συχνά το παρουσιάζουν ως ένα ασφαλές προϊόν, ομαλοποιώντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωσή του.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επανάσταση στην αντιμετώπιση των βιοφίλμ σε μονάδες επεξεργασίας – Επιστήμονες εντόπισαν τον “αδυσώπητο” εχθρό τους

Επιστήμονες ανακάλυψαν φυσική ουσία που εμποδίζει τον σχηματισμό βιοφίλμ.

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο