Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε τον σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και την ολιστική στρατηγική της για τη στήριξη του κλάδου HoReCa ανέδειξε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa.
Θέτοντας ως προτεραιότητά της να εμπλουτίζει διαρκώς την καταναλωτική εμπειρία, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε τον σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Πρόκειται για ένα brand με σημαντική παρουσία στον κλάδο HoReCa, για το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει δυναμικά πλάνα περαιτέρω ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, που απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων και περιστάσεων κατανάλωσης.
Επίσης, με αφορμή την επέτειο δέκα χρόνων της Three Cents, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ισχυροποίηση των καινοτόμων και δημοφιλών premium mixers, εντός και εκτός συνόρων.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης HoReCa, η εταιρεία, με το 24/7 χαρτοφυλάκιό της, παρουσίασε στους επισκέπτες ένα μεγάλο εύρος προτάσεων για κάθε στιγμή και ώρα της ημέρας. Από το πρωί, με καφέ Costa Coffee και Caffè Vergnano, το μεσημέρι με την ευρεία γκάμα των αναψυκτικών Coca-Cola, το απόγευμα με τα mixers Three Cents και Schweppes και την μπύρα Corona και, αργότερα το βράδυ, με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών. Ταυτόχρονα, διοργάνωσε διαδραστικά masterclasses με τη συμμετοχή brand ambassadors από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που υπόσχονται να εμπνεύσουν την κοινότητα των bartenders και των barista με τις ιστορίες και την εμπειρία τους.
Η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Για εμάς, οι πελάτες μας βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Γι’ αυτό και ακόμη μια χρονιά, δείχνουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη μας στο HoReCa, επενδύοντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, τόσο μέσα από το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας, όσο και μέσα από εργαλεία και εκπαιδεύσεις για τον κλάδο. Το 2024 μας βρίσκει έτοιμους για μια δυνατή χρονιά με διαρκή ανάπτυξη για όλες τις κατηγορίες μας, καθώς και για τους πελάτες μας. Συνεχίζουμε μαζί να εμπνεόμαστε, να εξελισσόμαστε και να δημιουργούμε έναν κλάδο δυνατό, σύγχρονο και ευέλικτο που οδηγεί τις εξελίξεις».
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, εστιάζοντας στις νέες τάσεις και τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του κλάδου HoReCa, συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (BigDataAdvancedAnalytics) και το AI. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο συγκεκριμένο κανάλι, με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου HoReCa για καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμα προγράμματα για τους επαγγελματίες του κλάδου, όπως το δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης σε σύγχρονες τεχνικές του καφέ, των premium spirits και του mixability, HoReCa Empowered. Στόχος της, να αναδείξει μια νέα γενιά επαγγελματιών, η οποία με το ταλέντο, τις γνώσεις και δεξιότητές της θα εξελιχθεί και θα σταδιοδρομήσει σε αυτόν τον συναρπαστικό κλάδο.
Τέλος, έχοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πυρήνα της στρατηγικής της, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα Zero Waste HoReCa, που προσφέρει στις επιχειρήσεις του κλάδου δωρεάν εκπαιδεύσεις για τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξή τους.