Μελέτη για το πώς οι ετικέτες υγιεινών τροφίμων που υποστηρίζονται από την τεχνολογία μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή τροφίμων σε ένα πλαίσιο διαδικτυακού παντοπωλείου.
Τα σουπερμάρκετ θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδά τους εισάγοντας ετικέτες «αυτοελέγχου» στα προϊόντα που διακινούνται μέσω διαδικτύου. Αυτό είναι το συμπέρασμα επιστημονική μελέτης Νορβηγών και Ισλανδών επιστημόνων που ανέλυσαν τον αντίκτυπο των ετικετών υγιεινών τροφίμων που υποστηρίζονται από την τεχνολογία στις ηλεκτρονικές αγορές παντοπωλείων σε παρορμητικούς και μη παρορμητικούς καταναλωτές.
Οι ερευνητές θεωρώντας τις επιλογές των καταναλωτών (είτε υγιεινές είτε ανθυγιεινές) ως θέμα παρορμητικής αγοράς, είχαν στόχο να εξακριβώσουν πώς οι ετικέτες υγιεινών τροφίμων που υποστηρίζονται από την τεχνολογία μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή τροφίμων σε ένα πλαίσιο διαδικτυακού παντοπωλείου. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Frontiers in Nutrition , περιελάμβανε 405 συμμετέχοντες που δοκιμάστηκαν για παρορμητικότητα. Τους ζητήθηκε να επιλέξουν ένα από τρία καλάθια τροφίμων σε ένα διαδικτυακό πείραμα σε υποθετικά διαδικτυακά παντοπωλεία. Κάθε καλάθι τροφίμων περιλάμβανε διαφορετικές ετικέτες υγιεινών τροφίμων και ενδείξεις για το χρόνο παράδοσης και την τιμή.
Η μελέτη διαπίστωσε πως οι ετικέτες για τα υγιεινά τρόφιμα είχαν υψηλότερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των καταναλωτών από τις εκπτώσεις σε υγιεινά τρόφιμα ή τη σύγκριση της αγοραστικής συμπεριφοράς με άλλους καταναλωτές.
Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.