Υπολογίζεται πως οι premium μάρκες της εταιρείας αντιπροσώπευαν συνολικά το 57% της συνολικής καθαρής αύξησης των βιολογικών πωλήσεων.
Ξεπέρασε τις προβλέψεις πωλήσεων για ολόκληρο το 2023 η Diageo, παγκόσμιος κολοσσός στα οινοπνευματώδη ποτά, με τη διαφορά να κάνουν κυρίως τα premium είδη, όπως σκωτσέζικα ουίσκι.
Η Diageo, που μετρά 200 μάρκες στο χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένων και των Johnnie Walker και Captain Morgan δήλωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 6,5% για το έτος έως τις 30 Ιουνίου, ξεπερνώντας οριακά τις προβλέψεις των αναλυτών για αύξηση 6,4%, σύμφωνα με την εταιρεία.
Σύμφωνα με δηλώσεις της στο European Supermarket Magazine, η Debra Crew, διευθύνουσα σύμβουλος της Diageo ανέφερε διψήφια αύξηση των καθαρών βιολογικών πωλήσεων σε σκωτσέζικο ουίσκι, τεκίλα και την μπύρα Guinness, με τις premium-plus μάρκες να συμβάλλουν συνολικά στο 57% της συνολικής καθαρής αύξησης των βιολογικών πωλήσεων (αντιπροσωπεύοντας το μεγαλύτερο μερίδιο ανάπτυξης), πετυχαίνοντας ισχυρή ανάπτυξη σε 4 από τις 5 περιοχές, ενώ οι Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικός παρουσίασαν επίσης διψήφια ανάπτυξη.
Επιπλέον, η Diageo προβλέποντας ένα 2024 γεμάτο προκλήσεις, με συνεχείς πιέσεις στο κόστος και μια κατ’ εξακολούθησιν γεωπολιτική και μακροοικονομική αβεβαιότητα, θεωρεί απαραίτητο το επόμενο έτος να κινηθεί με ταχύτητα και ευελιξία.
Εν τω μεταξύ νωρίτερα φέτος, η Diageo ανακοίνωσε την προσθήκη της μάρκας Mr Black, ενός αυστραλιανού λικέρ καφέ, της Balcones Distillingμ, και του Don Papa Rum, ενός σκούρου ρουμιού από τις Φιλιππίνες, στο χαρτοφυλάκιό της.