Στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, προσέφυγε καταναλώτρια καταγγέλλοντας την διαφήμιση της “Γραβιέρας Καλογεράκη”.
Η πρωτοβάθμια επιτροπή του ΣΕΕ, εξέτασε την υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία σε σχέση με την υποβληθείσα αίτηση ελέγχου και έλαβε υπόψη της τα στοιχεία και επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν στη συνεδρίαση, προκειμένου να κρίνει εάν η εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.
Η Επιτροπή εξέτασε την υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία και αξιολόγησε όσα επιχειρήματα
διατυπώθηκαν και από τις δύο πλευρές κατά την συνεδρίαση και ομόφωνα έκρινε ότι η διαφήμιση αυτή χαρακτηρίζεται από χιουμοριστική διάθεση με σαφή στοιχεία υπερβολής και κρινόμενη στο σύνολό της δεν επικοινωνεί ούτε υπαινίσσεται προσβλητική ή με άλλο τρόπο αντικοινωνική συμπεριφορά.
Ως εκ τούτου η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό κρίση διαφήμιση δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.
Η εταιρεία “Καλογεράκη” ξεκίνησε το 1949 από τον Εμμανουήλ Καλογεράκη. Μαζί με το γιο του Βαγγέλη, από ένα μικρό καζάνι στην άκρη του σπιτιού κατάφεραν να φτιάξουν το πρώτο εργοστάσιο, στο χωριό Σμάρι, στο Καστέλι Πεδιάδος. Το 1998 ξεκινά να λειτουργεί στη βιομηχανική περιοχή Ηρακλείου το κέντρο διανομής της εταιρίας Καλογεράκη. Σε έναν ιδιόκτητο χώρο 1500 τετραγωνικών στεγάζονται τα γραφεία, οι χώροι αποθήκευσης και οι θάλαμοι-ψυγεία.
Αρχές του 2000, οι απαιτήσεις έγιναν τέτοιες που οδήγησαν στη μεταφορά του εργοστασίου στη νέα σύγχρονη ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής, λίγα χιλιόμετρα παραπέρα από το αρχικό σημείο. Μέσα στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, εκτάσεως 25.000 τετραγωνικών μέτρων στο Σμάρι, επεξεργάζονται τώρα 60 τόνοι γάλακτος ημερησίως και την ίδια χρονιά ξεκινούν και οι εξαγωγές.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει παρουσία στο οργανωμένο λιανεμπόριο και στην αγορά Horeca στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε Αυστραλία και Αμερική. Οι εξαγωγές κατέχουν ένα σημαντικό ποσοστό του ετήσιου κύκλου εργασιών με στόχο να διπλασιαστεί στην επόμενη τριετία