Οι τάσεις των καταναλωτών καταλυτικός παράγοντας για την αγορά μη αλκοολούχας μπύρας.
Σύμφωνα με την ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς μη αλκοολικής μπίρας, οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, η αυξανόμενη συνείδηση για την υγεία και η άνοδος των τάσεων ευεξίας είναι οι βασικοί παράγοντες που ενισχύουν την ανάπτυξη της αγοράς αυτής. Μάλιστα σύμφωνα με τη εταιρεία έρευνας αγοράς, Skyquestt, αποτιμήθηκε σε 22 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και αναμένεται να αυξηθεί από 23,23 δισεκατομμύρια το 2023 σε 35,93 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2031, με CAGR 5,6% κατά την περίοδο πρόβλεψης (2024-2031).
Η μη αλκοολούχα μπίρα παρασκευάζεται μέσω παρόμοιας διαδικασίας με την αλκοολούχα, με την περιεκτικότητα σε αλκοόλ να αφαιρείται στη συνέχεια μέσω διαφόρων τεχνικών, όπως η απόσταξη υπό κενό ή η αντίστροφη όσμωση. Το προϊόν που προκύπτει διατηρεί τη γεύση και τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής μπίρας αλλά περιέχει επίπεδα αλκοόλης συνήθως κάτω από 0,5% ABV (Αλκοόλ ανά όγκο).
Η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ στοχεύει να εξυπηρετήσει άτομα που επιθυμούν τη γεύση και την εμπειρία της μπύρας χωρίς τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ, συμπεριλαμβανομένων ατόμων που επιθυμούν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ, οδηγών, εγκύων γυναικών, ατόμων που ευαισθητοποιούνται για την υγεία και εκείνων με θρησκευτικούς ή πολιτιστικούς περιορισμούς στην κατανάλωση αλκοόλ. Η αύξηση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής οδήγησαν τους καταναλωτές να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις χωρίς αλκοόλ, αυξάνοντας τη ζήτηση για μη αλκοολούχα μπίρα.
Οι μπίρες χωρίς αλκοόλ παρασκευάζονται όπως η παραδοσιακή, αλλά υποβάλλονται σε διαδικασία για την πλήρη αφαίρεση του αλκοόλ. Αυτά τα προϊόντα μιμούνται συχνά τις γεύσεις, τα αρώματα και την αίσθηση του στόματος της παραδοσιακής μπίρας, παρέχοντας μια ικανοποιητική εναλλακτική λύση για όσους επιλέγουν να αποφύγουν το αλκοόλ. Οι μπίρες χαμηλού αλκοόλ από την άλλη, που συνήθως περιέχουν επίπεδα αλκοόλ κάτω από 0,5% ABV, προσφέρουν έναν συμβιβασμό μεταξύ της παραδοσιακής μπίρας και των επιλογών εντελώς χωρίς αλκοόλ, ελκυστικές για άτομα που θέλουν να μειώσουν την πρόσληψη αλκοόλ χωρίς να θυσιάσουν τη γεύση της μπύρας.
Οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την αφαίρεση αλκοόλης είναι η αντίστροφη όσμωση, η θερμική επεξεργασία και η απόσταξη υπό κενό. Αυτές οι μέθοδοι είναι αποτελεσματικές στην απομάκρυνση του αλκοόλ αλλά μπορούν να επηρεάσουν τη γεύση και το άρωμα της μπύρας. Επομένως οι ζυθοποιοί μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τη συνταγή ή να προσθέσουν επιπλέον συστατικά για να αντισταθμίσουν την απώλεια αλκοόλ και να διατηρήσουν το επιθυμητό γευστικό προφίλ.
Η Ευρώπη είναι η κυρίαρχη περιοχή στην παγκόσμια αγορά μπίρας χωρίς αλκοόλ. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στη μακροχρόνια κουλτούρα της μπίρας και στην παρουσία εδραιωμένων ζυθοποιιών σε χώρες όπως η Γερμανία, το Βέλγιο και η Ολλανδία.
Κορυφαίες εταιρίες στην αγορά μπίρας χωρίς αλκοόλ (0,0%)
- Heineken N.V. (Ολλανδία)
- Anheuser-Busch InBev SA/NV (Βέλγιο)
- Όμιλος Carlsberg (Δανία)
- Kirin Holdings Company, Limited (Ιαπωνία)
- Asahi Group Holdings, Ltd. (Ιαπωνία)
- Erdinger Weissbräu (Γερμανία)
- Big Drop Brewing Co. (Ηνωμένο Βασίλειο)
- BrewDog (Ηνωμένο Βασίλειο)
- Drop Bear Beer Co. (Αυστραλία)
- Clausthaler Brewery (Γερμανία)
- Krombacher Brauerei (Γερμανία)
- Partake Brewing (Καναδάς)
- Bernard Family Brewery (Τσεχία)
- Mikkeller (Δανία)
- Ζυθοποιία Μπρούκλιν (ΗΠΑ)
- VandeStreek Bier (Ολλανδία)
- Ζυθοποιία Nirvana (Ηνωμένο Βασίλειο)
- WellBeing Brewing Company (ΗΠΑ)
- Maisel’s Weisse (Γερμανία)
- Athletic Brewing Company (ΗΠΑ)
Τον Ιανουάριο του 2024, η Anheuser-Busch InBev, η ζυθοποιία της Bud Light, έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος παγκόσμιος χορηγός μπύρας για τους επόμενους τρεις Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες. Σε μια σημαντική κίνηση, η εταιρεία προώθησε το μη αλκοολούχο εμπορικό σήμα της, Corona Cero, παγκοσμίως. Αυτή η στρατηγική επιλογή ευθυγραμμίζεται με την κοινή δέσμευση της AB InBev και της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για υπεύθυνη κατανάλωση, με στόχο τη μετάδοση μηνυμάτων σύνδεσης, μετριοπάθειας και γιορτής σε δισεκατομμύρια οπαδούς των Ολυμπιακών Αγώνων παγκοσμίως.
Οι κατασκευαστές επενδύουν στην έρευνα και την ανάπτυξη για να βελτιώσουν τη γεύση, το άρωμα και τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών των μη αλκοολούχων μπύρων. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών για την εξαγωγή αλκοόλ, την εξερεύνηση νέων συστατικών και την ενσωμάτωση λύσεων συσκευασίας με επίκεντρο τη βιωσιμότητα.