H Συντονισμένη δράση των Ελληνικών εταιρειών τροφίμων για τη μείωση της σπατάλης
Με την δέσμευση ότι όλοι μαζί μπορούμε να συμβάλλουμε σε ένα καλύτερο μέλλον του πλανήτη μας, η ΚΛΙΑΦΑΣ είναι η πρώτη εταιρεία αναψυκτικών στη χώρα μας που ενώνει τις δυνάμεις της με την «Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλη Τροφίμων».
Πρόκειται για κορυφαία πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία συνεχώς διευρύνεται και αποκτά πολλαπλασιαστική ισχύ.
Αριθμοί 69 μελών μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων από τον κλάδο των τροφίμων, δημοσιονομικές αρχές, επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς, επιχειρήσεις εστίασης από όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών, αλλά και φορείς της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας.
Η ΚΛΙΑΦΑΣ και οι υπόλοιποι «σύμμαχοι» με στόχο τη μείωση των σπατάλης τροφίμων στη χώρα μας, αναλαμβάνουν συντονισμένη δράση και συμβάλλουν:
- στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την έκταση και τις σπατάλη τροφίμων
- στην κατάρτιση και εκπαίδευση για την πρόληψη και μείωσή της
- στην ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσης, και την ανάδειξη και διάδοση καλών πρακτικών
- στην προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας
- στη διευκόλυνση και προώθηση της δωρεάς πλεονασμάτων τροφίμων για κοινωφελή σκοπό
- στη διαμόρφωση και εφαρμογή δημόσιας πολιτικής για την πρόληψη και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων στην Ελλάδα
Το γεγονός και μόνο ότι κάθε καταναλωτής στην Ελλάδα πετά κάθε χρόνο κατά μέσο όρο 98,2 κιλά τρόφιμα, εκ των οποίων τα μισά θα μπορούσαν να καταναλωθούν με την ασφάλεια, μας υποχρεώνει όλους να κινητοποιηθούμε για να διαφυλάξουμε τους πόρους και το μέλλον των παιδιών μας.