Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης στα 3,1% έως το 2033.
Η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος, η αύξηση του πληθυσμού, ο μεγάλος και αυξανόμενος νέος πληθυσμός, η αστικοποίηση και η αυξανόμενη ζήτηση από τις αναπτυσσόμενες περιοχές, οδήγησαν την παγκόσμια αγορά για σνακ πατάτας σε αξία 92,31 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Μάλιστα αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 3,1% έως το 2033, φθάνοντας σε αξία 125,04 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2033, σύμφωνα με νέα έκθεση που εκδόθηκε από την Persistence Market Research.
Τα σνακ πατάτας είναι μια κατηγορία σνακ τροφίμων που περιλαμβάνει, πατατάκια, πατάτες, και άλλα αλμυρά σνακ με βάση τις πατάτες, τα οποία προτιμώνται για τη γεύση, την υφή και την ευκολία τους. Έτσι έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του παγκόσμιου τοπίου του σνακ.
Η παγκόσμια αγορά σνακ πατάτας γνωρίζει σταθερή ανάπτυξη λόγω της αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, των τάσεων για τα σνακ και της καινοτομίας στις ποικιλίες σνακ. Αυτή η έκθεση παρέχει μια εκτενή ανάλυση της δυναμικής της αγοράς, των τάσεων, των παραγόντων ανάπτυξης, των προκλήσεων και των μελλοντικών προοπτικών.
Οδηγοί αγοράς
- Αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος: Το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών στις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες οδηγεί σε αύξηση της ζήτησης για επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως τα σνακ πατάτας.
- Αύξηση πληθυσμού: Ο αυξανόμενος πληθυσμός οδηγεί επίσης στην ανάπτυξη της αγοράς σνακ πατάτας, καθώς ο πληθυσμός αυξάνεται, αυξάνεται και η ζήτηση για τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των σνακ.
- Μεγάλος και αυξανόμενος νέος πληθυσμός: Ο μεγάλος και αυξανόμενος νέος πληθυσμός είναι ένας άλλος σημαντικός μοχλός της αγοράς σνακ πατάτας. Οι νέοι είναι πιο πιθανό να πάρουν σνακ από τους ηλικιωμένους, και είναι επίσης πιο πιθανό να πειραματιστούν με νέες γεύσεις και ποικιλίες σνακ.
- Αστικοποίηση: Η τάση της αστικοποίησης συμβάλλει επίσης στην ανάπτυξη της αγοράς σνακ πατάτας. Οι αστοί είναι πιο πιθανό να να στραφούν στα σνακ από τους κατοίκους της υπαίθρου, και είναι επίσης πιο πιθανό να αγοράσουν επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως σνακ πατάτας.
Τάσεις της αγοράς
- Αυξάνεται η ζήτηση για σνακ με γεύση πατάτας: Υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για σνακ με γεύση πατάτας, όπως αυτά με γεύσεις μπάρμπεκιου, κρέμα γάλακτος και κρεμμύδι και τυρί νάτσο. Αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη δημοτικότητα αυτών των γεύσεων μεταξύ των καταναλωτών.
- Αυξάνεται η δημοτικότητα των βιολογικών σνακ πατάτας και των σνακ χωρίς γλουτένη: Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για βιολογικά σνακ και σνακ χωρίς γλουτένη μεταξύ των καταναλωτών που προσέχουν την υγεία τους. Αυτό οφείλεται στην αντίληψη ότι αυτά τα σνακ είναι πιο υγιεινά από τα παραδοσιακά σνακ με πατάτα.
- Αυξάνεται η χρήση καινοτόμων συσκευασιών: Οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο καινοτόμες συσκευασίες για σνακ πατάτας, όπως επανασφραγιζόμενες σακούλες και θήκες. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι τα σνακ παραμένουν φρέσκα και τραγανά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.