Δύο πρόστιμα σε σουπερμάρκετ Lidl Και Bazaar ανακοίνωσε η Περιφέρεια Αττικής
Ο έλεγχος στο Lidl στην οδό ΑΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57-59 ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ έγινε στις 17 Δεκεμβρίου και οι επιθεωρητές διαπίστωσαν ότι για το προϊόν «κοκκινόψαρο msc(open sea) καθαρισμένο χωρίς κεφάλι, μεταβλητού βάρους (με επίπαγο 1,045γρ και χωρίς επίπαγο 1,005γρ) δεν διέθετε επί της συσκευασίας τιμή πώλησης τεμαχίου.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Lidl US: Ανακαλεί κατεψυγμένα λαχανικά – Τι βρήκαν οι επιθεωρητές του FDA
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Βασικές συμβουλές για να μαγειρέψεις άψογα τα ψάρια στο air fryer
Ϊδια παράβασης διαπιστώθηκε και σε σουπερμάρκετ BAZAAR επί της οδού ΤΡΙΤΩΝΟΣ 76 & ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ στο Παλαιό Φάληρο μετά από έλεγχο στις 20 Δεκεμβρίου: στο προϊόν free step κορδόνια 75cm στρογγυλά black round(μαυρα)-bc 5201184021514 δεν υπήρχε τοποθετημένη πινακίδα πληροφόρησης στο ράφι έκθεσης σχετικά με το είδος και τη τιμή του προϊόντος, με τη τιμή χρέωσης στο ταμείο να είναι 1,26 ευρώ .
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | 14χρονη έχασε τη ζωή της από φυτοφάρμακα σε λάχανο
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ |Υγιείς εργαζόμενοι στη βιομηχανία τροφίμων, πηγή διάδοσης της σαλμονέλας – Αναπάντεχα αποτελέσματα μελέτης
Πριν από λίγες ημέρες είχε επιβληθεί πρόστιμο και σε σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης στον Πειραιά όπως και σε ΜΑΣΟΥΤΗ σε Κιλκίς και Ξάνθη και σε Lidl στη νέα Ιωνία, για έλλειψη τιμής σε προϊόν στο ράφι. Η αποτυχία παροχής σαφών και ακριβών πληροφοριών τιμολόγησης για προϊόντα προς πώληση αποτελεί παραβίαση της νομοθεσίας για τους καταναλωτές. Η απουσία τιμής είναι και την πιο κοινή παράβαση των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ, (την οποία ακολουθεί η χρέωση υψηλότερης τιμής από την αναγραφόμενη στο ράφι) αποτελεί κατάφορη παραβίαση του δικαιώματος των καταναλωτών να γνωρίζουν όλες τις πληροφορίες για το προϊόν που θέλουν να αγοράσουν και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς ώστε να κάνουν έξυπνες διακρίσεις μεταξύ ανταγωνιστικών προϊόντων διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών.
- Δείτε ακόμη | Aνάκληση δημοφιλούς συμπληρώματος διατροφής – Περιέχει πέτρες και μεταλλικά κομμάτια
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τι θα συμβεί στον οργανισμό σας αν στο εξής τρώτε μόνο ψωμί με προζύμι
Επιπλέον η σαφής τιμολόγηση αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών και την πίστη τους στο κατάστημα, κάτι που φαίνεται να αγνοούν πολλές επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα.