Η συνεργασία των δυο κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο των τροφίμων παρέμεινε μυστική για ένα χρόνο.
Συνεργασία «γιγάντων» στον κλάδο των τροφίμων. Η Dorito’s ετοιμάζεται για… «δυνατή μπάλα» μαζί με τα Burger King με τη δημιουργία τσιπ τορτίγιας με γεύση μοσχαρίσιου κιμά, ντομάτας, κρεμμυδιού και τουρσί. Δηλαδή ότι περιλαμβάνει το εμβληματικό μπέργκερ των Burger King.
H συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε πέρυσι, και το νέο σνακ ετοιμαζόταν μυστικά για ένα χρόνο. Η παραλλαγή από την κορυφαία μάρκα τσιπ τορτίγιας δεν είναι HFSS (υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι ή ζάχαρη ) και είναι πιστοποιημένη κατάλληλη για χορτοφάγους.
Ο Lee-Teng Houston, Διευθυντής Μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο της Doritos, δήλωσε: «Δεν είναι κάθε μέρα που δύο εμβληματικές μάρκες όπως η Doritos και η Burger King συναντώνται. Έτσι, όταν προέκυψε η ιδέα να λανσάρουμε τη διαβόητη γεύση του Whopper σε μια ακόμη πιο προσιτή μορφή, δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε!
Ο Lee-Teng Houston, Διευθυντής Μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο της Doritos, δήλωσε: «Δεν είναι κάθε μέρα που δύο εμβληματικές μάρκες όπως η Doritos και η Burger King συναντώνται. Έτσι, όταν προέκυψε η ιδέα να λανσάρουμε τη διαβόητη γεύση του Whopper σε μια ακόμη πιο προσιτή μορφή, δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε!