ΑρχικήΕπιστήμηΈρευνα: Ξεχάστε όσα ξέρατε για τα σταυρανθή λαχανικά - Περιέχουν ίδιες θειούχες...

Έρευνα: Ξεχάστε όσα ξέρατε για τα σταυρανθή λαχανικά – Περιέχουν ίδιες θειούχες ενώσεις με το κρεμμύδι και το σκόρδο!

2 λεπτά ανάγνωσης

Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι τα αντιδραστικά πολυσουλφίδια δεν βρίσκονται μόνο στο γένος του πράσου (Allium), όπως τα κρεμμύδια και το σκόρδο, αλλά και στην οικογένεια των σταυρανθών λαχανικών (Brassicaceae), όπως το μπρόκολο και το λάχανο.

Οι επιδράσεις των λαχανικών πλούσιων σε θείο, όπως τα κρεμμύδια και το σκόρδο, στην υγεία είναι γνωστές, ωστόσο παραμένει σε ένα βαθμό ασαφές το πώς, καθώς τα επίπεδα και οι τύποι των αντιδραστικών πολυσουλφιδίων σε διαφορετικά λαχανικά δεν είχαν μετρηθεί λεπτομερώς.

- Advertisement -

Αλλά μια ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή Shingo Kasamatsu από τη Σχολή Επιστημών του Μητροπολιτικού Πανεπιστημίου της Οσάκα της Ιαπωνίας ανακάλυψε μια μέθοδο για την επιλεκτική και ευαίσθητη ανίχνευση δραστικών πολυσουλφιδίων που διαθέτουν ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Η ομάδα κατάφερε να ανιχνεύσει επαρκώς τις ουσίες χάρη στη φασματομετρία μάζας με μέθοδο αραίωσης σταθερού ισοτόπου, που βοήθησε στην ποσοτικοποίηση της συνολική περιεκτικότητα σε δραστικό πολυσουλφίδιο για 22 λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων των κρεμμυδιών και του σκόρδου. Επιπλέον, μετρήθηκε η περιεκτικότητα σε πολυσουλφίδιο στα λαχανικά, προκειμένου να αναλυθούν τα συνολικά χαρακτηριστικά του αντιδραστικού πολυσουλφιδίου. 

- Advertisement -

Από την έρευνα προέκυψε μια πρωτοφανής ανακάλυψη, η οποία συνιστά πως υψηλά επίπεδα δραστικών πολυσουλφιδίων μπορούσαν να βρεθούν, όχι μόνο στα λαχανικά του γένους πράσου (Allium), όπως τα κρεμμύδια και το σκόρδο, αλλά και στα σταυρανθήBrassicaceae), όπως το μπρόκολο και λάχανο.

Τα αποτελέσματα της ομάδας θα ρίξουν φως στις ιδιότητες των αντιδραστικών στα πολυσουλφίδια τροφίμων, των οποίων οι λεπτομερείς ιδιότητες και οι ενδογενείς μηχανισμοί παραγωγής δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί, ενώ ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για περαιτέρω έρευνα στο πεδίο,

 Τα ευρήματά τους δημοσιεύτηκαν στο Food Chemistry.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα