Το άνοιγμα στην αγορά καφέ του κολοσσού τροφίμων μάλλον θα δυσκολέψει άλλες μεγάλες αλυσίδες.
Τα McDonald’s κάνουν άνοιγμα στην αγορά του καφέ και των κρύων ροφημάτων και μη αλκοολούχων ποτών. Όπως λέει η εταιρία, το σύμπαν …του McDonald’s μεγαλώνει, καθώς ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου καταστήματος CosMc’s στο Bolingbrook του Ιλινόις! Πρόκειται για τον πιλότο ενός concept με καταστήματα μικρού μεγέθους, βασισμένου σε ποτά, που είναι πραγματικά… έξω από αυτόν τον κόσμο. Εμπνευσμένο από τη νοσταλγία και τροφοδοτημένο από ένα μενού τολμηρών, δροσιστικών ροφημάτων και νόστιμων λιχουδιών, το CosMc’s προσγειώνεται για εμάς τους ανθρώπους να απολαύσουμε. Τους επόμενους μήνες αναμένεται να ανοίξουν μερικά ακόμα CosMc’s στις ΗΠΑ.
Το CosMc’s συνδυάζει άψογα ολοκαίνουργιες, απόκοσμες δημιουργίες ποτών με μια μικρή σειρά φαγητών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων αγαπημένων McDonald’s – όλα σχεδιασμένα για να τονώσουν τη διάθεσή σας στη ‘’στρατόσφαιρα’’, έστω και για λίγες μόνο στιγμές.
Το μενού ενός CosMc’s βασίζεται στην εξερεύνηση ποτών, με τολμηρούς και απροσδόκητους γευστικούς συνδυασμούς, ζωηρά χρώματα και λειτουργικές ενισχύσεις. Θα δείτε μια σειρά από ειδικές λεμονάδες και τσάι, απολαυστικά ανάμεικτα ροφήματα και κρύο καφέ – σκεφτείτε το Sour Cherry Energy Slush, το Tropical Spiceade και το S’mores Cold Brew. Αφήνει τον επισκέπτη να δημιουργήσει το δικό του αγαπημένο ποτό με επιλογές από: βάσεις ροφημάτων, σιρόπια γεύσης, σφηνάκια ενέργειας ή βιταμίνης C και πολλά άλλα.
Στο μέτωπο του φαγητού, υπάρχουν αλμυρές προτάσεις, όπως το Spicy Queso Sandwich, Savory Hash Brown Bites και Pretzel Bites που σερβίρονται με σάλτσες ντιπ, αλλά και η γλυκιά πλευρά, με μπισκότα λεμονιού βατόμουρου και καραμέλα fudge brownies, για παράδειγμα. Και ναι, μπορείτε να βρείτε μερικά κλασικά McDonald στο μενού.
Ακριβώς όπως ο αρχικός χαρακτήρας του McDonaldland, το CosMc’s ανοίγει το δικό του μονοπάτι με μια μοναδικά απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία και εμπειρία Drive Thru. Οι επισκέπτες καλούνται να κάνουν ένα διάλειμμα από τους γήινους στρεσογόνους παράγοντες και να χρησιμοποιήσουν τους δυναμικούς πίνακες μενού και τις συσκευές πληρωμής χωρίς μετρητά για να περάσουν από τη διαδικασία παραγγελίας και πληρωμής, επιτρέποντας καθοδηγούμενη εξερεύνηση και προσαρμογή στην πορεία.
Πού πάμε μετά; Μέχρι το τέλος του 2024, η εταιρία σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 10 πιλοτικές τοποθεσίες της CosMc, με περισσότερες ευκαιρίες για αποδράσεις που τονώνουν τη διάθεση στις περιοχές του μητροπολιτικού κέντρου των Dallas και San Antonio.
Η δημοτικότητα των παγωμένων καφέδων και ποτών συνολικά αυξάνεται και οδηγούν την McDonald’s στον δρόμο των καινοτόμων CosMc’s. Τα κρύα ποτά αποτελούσαν το 75 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων ποτών της Starbucks, κάτι που λέει για τις προτιμήσεις των καταναλωτών για κρύα ποτά. Η Gen Z πίνει περισσότερα κρύα ροφήματα και φτιάχνει λιγότερο καφέ στο σπίτι σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές. Οι επωνυμίες επικεντρώνονται σε αυτή την νέα πραγματικότητα, που είναι τα κρύα και δελεαστικά ποτά. Για παράδειγμα η κυκλοφορία του νέου Chiller της Taco Bell μπορεί να μην είναι μια άμεση απάντηση στην CosMc, αλλά είναι σημάδι πως η βιομηχανία ποτών αλλάζει.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα με ευχαριστημένους καταναλωτές που τσεκάρουν τα CosMc’s για πρώτη φορά και τεκμηριώνουν τα ‘’ταξίδια’’ τους μέσω του TikTok και του YouTube!