Ο αρουραίος βρέθηκε να επιπλέει ψόφιος στην σούπα προκαλώντας αηδία στον πελάτη και μεγάλο κακό στη φήμη της επιχείρησης!
Μια σοκαριστική ανακάλυψη σε ένα μπολ με σούπα miso έκανε πελάτης της γνωστής αλυσίδας εστιατορίων Sukiya στην Ιαπωνια. Ένας αρουραίος βρέθηκε να επιπλέει ψόφιος στην σούπα προκαλώντας αηδία στον πελάτη και μεγάλο κακό στη φήμη της επιχείρησης!
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Επικίνδυνα βακτήρια σε σαμπουάν της Henkel – Προκαλεί γαστρεντερικές λοιμώξεις, πνευμονία, ακόμα και σήψη
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Εμφιαλωμένο νερό: Νέα ανησυχητική επιστημονική ανακάλυψη για τον αντίκτυπο στην υγεία – Αντιδρά η βιομηχανία
Η εταιρεία έχει λάβει μέτρα για τη βελτίωση των προτύπων υγιεινής τους και έχει δώσει οδηγίες στους υπαλλήλους να ελέγχουν διεξοδικά το φαγητό πριν το σερβίρουν. Μάλιστα δήλωσε ότι κανένα άλλο μπολ σούπας με τον ίδιο κίνδυνο μόλυνσης δεν είχε προλάβει ν σερβιριστεί σε άλλους πελάτες.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Η επιστήμη πίσω από τις ανακλήσεις – Δείτε πώς οι Οργανισμοί Δημόσιας Υγείας ανιχνεύουν τις εστίες μολύνσεως
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Έλληνας γυναικολόγος εξηγεί γιατί η καφεΐνη επιδεινώνει τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης
«Λήφθηκαν μέτρα για την αντιμετώπιση ρωγμών στο κτίριο που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μόλυνση και οι εργαζόμενοι έλαβαν αυστηρή εκπαίδευση για τη διαχείριση της υγιεινής, συμπεριλαμβανομένης της οπτικής επιθεώρησης των προϊόντων πριν από το σερβίρισμα», ανέφερε η αλυσίδα εστιατορίων σε δήλωση. Το κατάστημα ξανάρχισε να λειτουργεί δύο ημέρες μετά το ξέσπασμα, αφού ένας υπάλληλος του κέντρου υγείας επιθεώρησε τον χώρο. Δείτε το βίντεο του πελάτη εδώ
«Θα θέλαμε να ζητήσουμε για άλλη μια φορά συγγνώμη από τους πελάτες μας και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για την ταλαιπωρία και την ανησυχία που προκλήθηκε», συνέχισε η Sukiya. «Θα προσπαθήσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τα συστήματα διαχείρισής μας σε όλα τα καταστήματα σε όλη τη χώρα για να αποτρέψουμε την επανεμφάνιση παρόμοιου περιστατικού στο μέλλον».
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σοβαρός κίνδυνος από αναψυκτικά Coca-Cola: Μαζική ανάκληση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σκόνη ή υγρό στο πλυντήριο ρούχων; Ποιο είναι καλύτερο για τα λευκά και ποιο για τα χρωματιστά; – Έρευνα
Η αλυσίδα εστιατορίων έχει υποσχεθεί να ενισχύσει τις διαδικασίες της και σχεδιάζει να ελέγχει τις τρύπες και τις ρωγμές κάθε τρεις μήνες και να αποθηκεύει τα υπολείμματα τροφίμων σε μια ψυγμένη αποθήκη σκουπιδιών. «Έχουμε επίσης δώσει οδηγίες στα καταστήματα σε όλη τη χώρα να επιθεωρούν οπτικά τα προϊόντα πριν τα σερβίρουν, προκειμένου να αποφευχθεί η μόλυνση», ανέφερε η αλυσίδα εστιατορίων. «Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να διεξάγουμε πιο ενδελεχή έρευνα και να λαμβάνουμε μέτρα κατά της εισβολής παρασίτων και παρασίτων.
*Το Cibum είναι εξειδικευμένο site ασφάλειας τροφίμων και απευθύνεται στον κλάδο και στους επαγγελματίες τροφίμων, όπως και σε συνειδητοποιημένους καταναλωτές. Το παρόν άρθρο έχει σκοπό να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στους επιστήμονες τροφίμων και επαγγελματίες που σχεδιάζουν τα συστήματα και μέτρα ασφάλειας τροφίμων των επιχειρήσεων τροφίμων. Τα συμβάντα ασφάλειας τροφίμων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν πολύτιμα εισερχόμενα δεδομένα στην ανάλυση επικινδυνότητας της διαδικασίας διαχείρισης τροφίμων (HACCP) που υποχρεούται να συντάσσει και να διατηρεί βάση νόμου, κάθε επιχείρηση τροφίμων.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ψωμί με σκόνη εντόμων; Ευρωπαίοι αρτοποιοί απαντούν