Πρόστιμα σε δύο ξενοδοχεία και σε μία καφετέρια στην Κρήτη, επειδή οι τιμοκατάλογοι δεν είναι γραμμένοι στην Ελληνική γλώσσα
Σύμφωνα με τους Κανόνες Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ) στα καταστήματα μαζικής εστίασης και αναψυχής (εστιατόρια, καταστήματα γρήγορης εστίασης, ταβέρνες, καφετέριες, κέντρα διασκέδασης και λοιπά παρόμοια καταστήματα) οι τιμοκατάλογοι πρέπει να συντάσσονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε ακόμα μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες.
Ο ελληνικός κατάλογος δεν είναι απλώς σύσταση, αλλά υποχρέωση. Αυτή η υποχρέωση διασφαλίζει ότι όλοι οι πολίτες και όχι μόνο οι τουρίστες μπορούν να κατανοήσουν τι αγοράζουν ή καταναλώνουν, τι περιλαμβάνει κάθε πιάτο, πόσο κοστίζει, ποια είναι τα αλλεργιογόνα, αν είναι κατεψυγμένο ή φρέσκο κ.λπ. Επιπλέον είναι και ένδειξη σεβασμού στον τόπο δραστηριοποίησης της επιχείρησης και στην κουλτούρα των τοπικών καταναλωτών.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Φυστικοβούτυρο: Τσουχτερό πρόστιμο στον παρασκευαστή που έφτιαχνε το άλειμμα με μολυσμένα και αλλοιωμένα φιστίκια
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πώς τα αυγά μολύνονται με σαλμονέλα
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πλαστικοποιητές σε 8 στα 10 πιάτα: Νέα ανησυχητικά ευρήματα μελέτης για τη διατροφή των Ευρωπαίων
Ωστόσο αυτή η υποχρέωση καταστρατηγείται όπως δείχνουν τα πρόστιμα που ανακοινώθηκαν πρόσφατα σε δύο ξενοδοχεία και σε μία καφετέρια στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Ακολουθεί η περίληψη ειβολής προστίμων όπως δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της Περιφέρειας Κρήτης
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Εντοπίστηκαν ιδιαίτερα μολυσματικά για τον άνθρωπο παράσιτα σε ψάρια – Συμβουλές ειδικών για ασφαλή κατανάλωση