Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
10.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Φριτέζα αέρα Izzy: Τέλος στην τηλεοπτική διαφήμιση – Συγνώμη από τον Μπενρουμπή

ΑρχικήΝέαmarketingΦριτέζα αέρα Izzy: Τέλος στην τηλεοπτική διαφήμιση - Συγνώμη από τον Μπενρουμπή
spot_img

Έντονες αντιδράσεις από τον ερασιτέχνη Παναθηναϊκό για διαφήμιση air fryer.

Λίγες μόνο ώρες μετά την προβολή της διαφήμισης του air fryer izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή, η διαφήμιση αποσύρθηκε λόγω των έντονων αντιδράσεων των φιλάθλων και του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού. Στη διαφήμιση φαίνονται τα πόδια δύο «αθλητών» με το ένα να φοράει πράσινη στολή και τον άλλο κόκκινη, παραπέμποντας σε αθλητές του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού που κοιτώντας την φριτέζα αέρα Izzy λένε:

Τι έγινε και εσύ για το air fryer izzy; Έμαθες ότι ψήνει δύο διαφορετικά φαγητά ταυτόχρονα και ήρθες ε;

Νομίζω ψήνει πολύ καλά τους γαύρους με λίγο λαδάκι

Άσε ρε, που να δεις πως ψήνει τους λαγούς, να γλύφεις τα δάχτυλά σου…

Ο διάλογος προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού που σε ανακοίνωση που εξέδωσε για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του, υποστηρίζει πως η διαφήμιση προάγει ξεκάθαρα τη βία: «Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας». Επίσης σύμφωνα με τον Παναθηναϊκό, ενώ ο ερυθρόλευκα ντυμένος άντρας αποκαλείται με  προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ, η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι… χαμένοι της υπόθεσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας που προάγει ξεκάθαρα τη βία.

Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό  για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.

Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.

Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.

Φροντίζει λοιπόν ο… δημιουργός αυτής  της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.

Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι… χαμένοι της υπόθεσης.

Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει… Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.

Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.

Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες.

Επίσης η εταιρεία σημειώνει πως δεν είχε πρόθεση να προσβάλλει τους φιλάθλους του συλλόγου ή να προάγει την οπαδική βία. 

Η «συγγνώμη» της εταιρείας Μπενρουμπή

Με αφορμή ένα ατυχές διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ περιορισμένης προβολής, η εταιρία ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής:

  • Η εταιρία δεν είχε οποιαδήποτε πρόθεση να προβάλλει μήνυμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί από οποιονδήποτε προσβλητικό ή ότι προωθεί την οπαδική βία. Η αισθητική και οι φράσεις που χρησιμοποιήθηκαν δυστυχώς οδήγησαν σε παρερμηνείες και δεν συνάδουν με τη σοβαρότητα του Ομίλου μας.
  • Το σποτ αποσύρθηκε οριστικά λίγες ώρες μετά την προβολή του.
  • Σε κάθε περίπτωση επιθυμούμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον σύλλογο του Παναθηναϊκού και τους αμέτρητους φιλάθλους του.
  • Η εταιρία μας ουδέποτε είχε πρόθεση να προσβάλλει την ιστορία και τον κόσμο του.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο