Οι μέτοχοι της General Mills υποστηρίζουν τη μείωση των πλαστικών συσκευασιών και τη σαφέστερη επισήμανση.
Το 40% των μετόχων της General Mills υποστήριξε τη πρόταση από την Green Century, την ομάδα μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, η οποία ζητούσε από την εταιρεία να παράσχει έκθεση σχετικά με την πρόοδό της στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας.
Η πρόταση επικεντρώνεται κυρίως στη μείωση της χρήσης πλαστικού και στη σαφή επισήμανση των προϊόντων σχετικά με την ανακυκλωσιμότητα.
Παρά την πρόοδο που η General Mills ισχυρίζεται ότι έχει κάνει στον τομέα της ανακυκλωσιμότητας, η Green Century θεωρεί τις προσπάθειες αυτές ανεπαρκείς, επισημαίνοντας ότι μεγάλο μέρος του πλαστικού δεν ανακυκλώνεται αποτελεσματικά και καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή καύσης.
Η Green Century, η οποία ασκεί πίεση για μεγαλύτερη ευθύνη στις εταιρείες τροφίμων, επισημαίνει τους κινδύνους της πλαστικής ρύπανσης για το περιβάλλον και την ανθρώπινη υγεία. Υποστηρίζει ότι η General Mills πρέπει να επικεντρωθεί στη μείωση της χρήσης πλαστικού αντί να βασίζεται αποκλειστικά στην ανακυκλωσιμότητα, την οποία θεωρεί ως αναποτελεσματική λύση.
Η Green Century, μαζί με μετόχους της εταιρείας, υποστηρίζει ότι η General Mills δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη από το πρόβλημα της πλαστικής ρύπανσης.
Στον αντίποδα, η General Mills θεωρεί την πρόταση της Green Century περιττή, ισχυριζόμενη ότι δημοσιεύει ετήσιες εκθέσεις σχετικά με την πρόοδο της προς την επίτευξη του στόχου της να καταστήσει το 100% των συσκευασιών της ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιήσιμες έως το 2030. Η εταιρεία ανέφερε ότι το οικονομικό έτος 2023, το 93% της συσκευασίας της ήταν ήδη ανακυκλώσιμο ή επαναχρησιμοποιήσιμο κατά βάρος, ενώ το 11% της συνολικής συσκευασίας αποτελούσε πλαστικό.
Η συζήτηση γύρω από τη βιωσιμότητα των συσκευασιών δεν περιορίζεται μόνο στη General Mills. Αρκετές άλλες εταιρείες τροφίμων, όπως η Mondelez, η Unilever και η PepsiCo, έχουν επίσης αντιμετωπίσει πιέσεις και έχουν θέσει στόχους για τη μείωση της χρήσης πλαστικού και την ενίσχυση της ανακυκλωσιμότητας.
Παρά τις προσπάθειές τους, αρκετές από αυτές τις εταιρείες, όπως η PepsiCo και η Colgate-Palmolive, έχουν παραδεχθεί ότι ενδέχεται να μην επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους τους μέχρι το 2025, επικαλούμενες προκλήσεις στη βιομηχανία, ειδικά όσον αφορά τις εύκαμπτες συσκευασίες.
Η Green Century, ωστόσο, συνεχίζει να υποστηρίζει ότι η έμφαση πρέπει να δοθεί στη μείωση της χρήσης πλαστικού και στη διασφάλιση ότι οι ετικέτες ανακύκλωσης δεν είναι παραπλανητικές, κάτι που η General Mills έχει δεχτεί κριτική ότι δεν επιτυγχάνει πλήρως.