Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
21.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διαφημίσεις τροφίμων σε παιδιά: Συμμετοχή των Goody’s-Everest στο Ελληνικό Pledge για την υπεύθυνη διαφήμιση

ΑρχικήΝέαΔιαφημίσεις τροφίμων σε παιδιά: Συμμετοχή των Goody’s-Everest στο Ελληνικό Pledge για την υπεύθυνη διαφήμιση
spot_img

Συμμετοχή του Ομίλου Goody’s-Everest στην πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών.

Ο Όμιλος Goody’s-Everest συμμετέχει στο Ελληνικό Pledge, την εθελοντική πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Πρόκειται για ένα πλαίσιο δεσμεύσεων και κοινών εθελοντικών δράσεων το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της αντίστοιχης ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας (EU Pledge) και στοχεύει στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας. Στην πρωτοβουλία, που υποστηρίζεται και από τον ΣΔΕ, συμμετέχουν ήδη 20 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών, ενώ ο Όμιλος Goody’s-Everest είναι η πρώτη συμμετοχή από την αγορά της εστίασης.

Ο κ. Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Ως Όμιλος πιστεύουμε στην αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων, ειδικά σε θέματα τόσο σοβαρά όπως η υγεία και η ασφάλεια των πελατών τους. Η εθελοντική μας συμμετοχή στο Ελληνικό Pledge αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της υπευθυνότητας που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας και των σημάτων μας. Εξάλλου, ο προγραμματισμός των διαφημιστικών μας μηνυμάτων στα Μέσα εδώ και αρκετά χρόνια δεν περιλαμβάνει τη στόχευση σε προγράμματα που απευθύνονται παιδιά κάτω των 13 ετών, οπότε για εμάς η συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία ήταν αυτονόητη. Ευελπιστούμε ότι το παράδειγμά μας θα ακολουθήσουν και άλλες ελληνικές εταιρίες του κλάδου μας, ώστε όλοι μαζί να συνεισφέρουμε σε έναν πιο σωστό και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας της αγοράς μας».

Ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ και συντονιστής της πρωτοβουλίας δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στο Ελληνικό Pledge τη Goody’s-Everest, πρώτη συμμετέχουσα εταιρεία από τον κλάδο της εστίασης. Η πρωτοβουλία αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, αλλά και η εστίαση, βελτιώνουν την επικοινωνία των προϊόντων τους, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

Ο Όμιλος GoodysEverest είναι ο μεγαλύτερος όμιλος εστίασης στην Ελλάδα, λειτουργώντας και αναπτύσσοντας μερικά από τα πλέον δυναμικά σήματα στον κλάδο της εστίασης, όπως τα Goodys Burger House, everest, Flocafé Espresso Room & La Pasteria. Μέσω των σημάτων του διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων με ξεχωριστό γευστικό αποτύπωμα και προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Απασχολεί – άμεσα και έμμεσα – περισσότερους από 5.000 εργαζομένους, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία. Ο Όμιλος λειτουργεί 2 σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πελάτες σε περισσότερα από 560 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο Όμιλος GoodysEverest έχει δεσμευτεί εθελοντικά και ενσωματώνει στη λειτουργία του τις 10 Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) συνεισφέροντας στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs) μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και πρωτοβουλίες που στοχεύουν σε ένα βιώσιμο μέλλον.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο