Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
21.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διαφημίσεις τροφίμων σε παιδιά: Συμμετοχή των Goody’s-Everest στο Ελληνικό Pledge για την υπεύθυνη διαφήμιση

ΑρχικήΝέαΔιαφημίσεις τροφίμων σε παιδιά: Συμμετοχή των Goody’s-Everest στο Ελληνικό Pledge για την υπεύθυνη διαφήμιση
spot_img

Συμμετοχή του Ομίλου Goody’s-Everest στην πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών.

Ο Όμιλος Goody’s-Everest συμμετέχει στο Ελληνικό Pledge, την εθελοντική πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Πρόκειται για ένα πλαίσιο δεσμεύσεων και κοινών εθελοντικών δράσεων το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της αντίστοιχης ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας (EU Pledge) και στοχεύει στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας. Στην πρωτοβουλία, που υποστηρίζεται και από τον ΣΔΕ, συμμετέχουν ήδη 20 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών, ενώ ο Όμιλος Goody’s-Everest είναι η πρώτη συμμετοχή από την αγορά της εστίασης.

Ο κ. Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Ως Όμιλος πιστεύουμε στην αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων, ειδικά σε θέματα τόσο σοβαρά όπως η υγεία και η ασφάλεια των πελατών τους. Η εθελοντική μας συμμετοχή στο Ελληνικό Pledge αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της υπευθυνότητας που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας και των σημάτων μας. Εξάλλου, ο προγραμματισμός των διαφημιστικών μας μηνυμάτων στα Μέσα εδώ και αρκετά χρόνια δεν περιλαμβάνει τη στόχευση σε προγράμματα που απευθύνονται παιδιά κάτω των 13 ετών, οπότε για εμάς η συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία ήταν αυτονόητη. Ευελπιστούμε ότι το παράδειγμά μας θα ακολουθήσουν και άλλες ελληνικές εταιρίες του κλάδου μας, ώστε όλοι μαζί να συνεισφέρουμε σε έναν πιο σωστό και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας της αγοράς μας».

Ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ και συντονιστής της πρωτοβουλίας δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στο Ελληνικό Pledge τη Goody’s-Everest, πρώτη συμμετέχουσα εταιρεία από τον κλάδο της εστίασης. Η πρωτοβουλία αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, αλλά και η εστίαση, βελτιώνουν την επικοινωνία των προϊόντων τους, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

Ο Όμιλος GoodysEverest είναι ο μεγαλύτερος όμιλος εστίασης στην Ελλάδα, λειτουργώντας και αναπτύσσοντας μερικά από τα πλέον δυναμικά σήματα στον κλάδο της εστίασης, όπως τα Goodys Burger House, everest, Flocafé Espresso Room & La Pasteria. Μέσω των σημάτων του διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων με ξεχωριστό γευστικό αποτύπωμα και προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Απασχολεί – άμεσα και έμμεσα – περισσότερους από 5.000 εργαζομένους, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία. Ο Όμιλος λειτουργεί 2 σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πελάτες σε περισσότερα από 560 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο Όμιλος GoodysEverest έχει δεσμευτεί εθελοντικά και ενσωματώνει στη λειτουργία του τις 10 Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact) συνεισφέροντας στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs) μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και πρωτοβουλίες που στοχεύουν σε ένα βιώσιμο μέλλον.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο