Μετάβαση στο περιεχόμενο
Κυριακή, 16 Μαρτίου, 2025
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η BP χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη χρονομέτρηση της πώλησης τροφίμων

ΑρχικήΝέαΗ BP χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη χρονομέτρηση της πώλησης τροφίμων
spot_img

Η Βρετανική εταιρεία πετρελαίου συνεργάζεται με τη M&S στη πώληση τροφίμων.

Η BP ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Retail Insight για να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και τον καθορισμό των καλύτερων περιθωρίων κέρδους, καθορίζοντας τη βέλτιστη στιγμή για την επισήμανση των προϊόντων που πλησιάζουν στη λήξη τους.

- Advertisement -

Η τριετής συμφωνία θα προβλέπει τη συνέχιση της τεχνολογίας σε πάνω από 300 ιδιόκτητους χώρους προαυλίων που πωλούν τρόφιμα της M&S.

Η εταιρεία πετρελαιοειδών συνεργάστηκε αρχικά με τη Retail Insight το 2019 για να χρησιμοποιήσει τη λύση λογισμικού WasteInsight που βασίζεται στο cloud.

Το WasteInsight εξετάζει ένα ευρύ φάσμα σημείων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του τύπου του προϊόντος και της εποχικότητας, για να βοηθήσει στον καθορισμό της βέλτιστης εκπτωτικής τιμής ενός προϊόντος και του χρόνου που θα πρέπει να μειωθεί η τιμή του. Βοηθά επίσης τους λιανοπωλητές να προωθήσουν τα προϊόντα που είναι λιγότερο πιθανό να πουληθούν απευθείας στον φιλανθρωπικό τους συνεργάτη και οδηγεί σε βελτιωμένη ακρίβεια πρόβλεψης.

Η BP αναφέρει ότι το WasteInsight της δίνει «τον έλεγχο της σπατάλης τροφίμων μέσω δεδομένων που βασίζονται σε χρήσιμες πληροφορίες που υποστηρίζουν ολόκληρη τη διαδρομή των επιχειρήσεων για τα απόβλητα».

Η Hannah Munns, εμπορική διευθύντρια της BP στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρει: «Η λύση WasteInsight έχει φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε όλη την περιουσία μας. Η εφαρμογή των δυναμικών υποτιμήσεων όχι μόνο μείωσε τα απόβλητα, αλλά και βελτίωσε σημαντικά τις πωλήσεις μας. Ανυπομονούμε να δούμε συνεχείς βελτιώσεις τα επόμενα χρόνια».

Ο Kieran O’Brien, διευθυντής επιτυχίας πελατών στη Retail Insight, προσθέτει: «Είναι πάντα ικανοποιητικό να βλέπουμε τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει η λύση μας για τις δυναμικές μειώσεις τιμών και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τα αποτελέσματα του WasteInsight για την BP κατά τα επόμενα τρία χρόνια. Μαζί, θα συνεχίσουμε να θέτουμε νέα σημεία αναφοράς στη μείωση των αποβλήτων και τη λειτουργική αποδοτικότητα».

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας: Ο κίνδυνος από τη χρήση τους και η εξωσωματική γονιμοποίηση – Της Ελένης Τσαγκά

Γιατί τον τελευταίο καιρό ανακαλούνται τόσα πολλά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς;

Τούρτες στα ελληνικά ζαχαροπλαστεία: Γιατί έχουν την ίδια (άνοστη) γεύση

Απογοήτευση από τις τούρτες που μας "σερβίρουν" τα ελληνικά ζαχαροπλαστεία

Νωπό Γάλα: Άγνοια κινδύνου των καταναλωτών για μόλυνση από γρίπη των πτηνών

Πολλοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν τον κίνδυνο μόλυνσης από γρίπη των πτηνών καταναλώνοντας νωπό γάλα
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα