Η Heinz λανσάρει “ανάποδες” κονσέρβες περιορισμένης έκδοσης για να δώσει τέλος στην απογοήτευση του κοινού να μη καταναλώνονται μέχρι τέλους.
Την περασμένη εβδομάδα αποκαλύφθηκε ότι η Heinz κυκλοφόρησε μια περιορισμένη έκδοση «Upside Down» κονσέρβας, σχεδιασμένη έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο από ποτέ να αναποδογυρίσετε όλο το περιεχόμενο της κονσέρβας, χωρίς να χρειάζεται να ξύσετε τα τελευταία κομμάτια από το κουτί.
Αυτό συμβαίνει καθώς η έρευνα της εταιρείας διαπίστωσε ότι το 87% των καταναλωτών καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να βάλουν στο πιάτο τους και το τελευταίο φασόλι από την κονσέρβα. Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 68% δηλώνει ότι ξύνει τον πάτο της κονσέρβας με ένα κουτάλι, ενώ ένας στους τρείς καταφεύγει στο να κουνάει μανιωδώς την κονσέρβα για να βγάλει τα υπόλοιπα φασόλια.
Ο καθηγητής Charles Spence από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ο οποίος ειδικεύεται στον σχεδιασμό τροφίμων, συμφώνησε ότι η αποθήκευση μιας κονσέρβας ανάποδα θα σήμαινε ότι τα φασόλια δεν θα καθιζάνουν στον «πάτο», καθιστώντας ευκολότερο να απολαύσετε τη γεύση κάθε φασολιού.
Η Ellen Manning, δημοσιογράφος της Daily Mail, επέλεξε μερικά από τα πιο δημοφιλή κονσερβοποιημένα προϊόντα και συνέκρινε τον τρόπο με τον οποίο αδειάζουν από την κονσέρβα όταν έχουν αποθηκευτεί «σωστά προς τα πάνω» με την νέα μέθοδο της Heinz.
Στις 10 κονσέρβες που δοκίμασε, μόνο τα δαχτυλίδια ζυμαρικών (Spaghetti hoops) είχαν πιο αποτελεσματική έξοδο από τη κονσέρβα με τη μέθοδο της Heinz, καταλήγοντας στο συμπέρασμα οτι η νέα πατέντα δεν είναι και τόσο αποτελεσματική!
Η εταιρεία πάντως δια μέσου της Alessandra de Dreuille, διευθύντριας γεύματα & βρεφικά στο Ηνωμένο Βασίλειο της Heinz, δήλωσε: «Ελπίζουμε η ανάποδη ετικέτα μας να κάνει περισσότερους ανθρώπους να γνωρίσουν τη πατέντα και να συνεχίσουν να αποθηκεύουν τις κονσέρβες τους ανάποδα, ακόμη και μετά την εξάντληση αυτής της περιορισμένης έκδοσης, επειδή είναι πολύ καλά για να τα αφήσουν πίσω».