Η Γερμανική αλυσίδα ενθαρρύνει τους καταναλωτές στην στροφή προς φυτική διατροφή.
Τον Φεβρουάριο του 2023 ο Γερμανικός κολοσσός σουπερμάρκετ Lidl, ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την ποσότητα των ζωικών προϊόντων που πουλά ενώ επεκτείνει τη γκάμα των vegan. Tώρα σε ειδική εκδήλωση στο Βερολίνο, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις βίγκαν προϊόντων στα Lidl Γερμανίας αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30% τους τελευταίους έξι μήνες.
Η αύξηση των πωλήσεων σύμφωνα με το plantbasednews οφείλεται στην ισοτιμία τιμών μεταξύ του κρέατος και των εναλλακτικών προϊόντων φυτικής προέλευσης, ενώ έχει τοποθετήσει τα vegan προϊόντα δίπλα σε ζωικά προϊόντα.
Η Lidl κυκλοφόρησε τη δική της μάρκα φυτική σειρά Vemondo σε όλη την Ευρώπη το 2021. Περιλαμβάνει περίπου 50 προϊόντα όπως γάλα βρώμης, πίτσα, τυρί, τόφου και κιμά.
Εκτός από τη μείωση των τιμών για τις εναλλακτικές λύσεις με βάση τα φυτά, η Lidl διατηρεί χαμηλές τιμές για τα φρούτα και τα λαχανικά ως μέρος της δέσμευσής της για Υγιεινή Διατροφή. Στόχος της είναι να αυξήσει τις πωλήσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών κατά 35 τοις εκατό έως το 2026.