Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
15 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η σημασία της γεύσης στην παραγωγή νέων τροφίμων και ποτών

ΑρχικήΝέαΗ σημασία της γεύσης στην παραγωγή νέων τροφίμων και ποτών
spot_img

cibum team

   Η γεύση καθορίζει αν θα καταναλωθεί μια τροφή ή όχι, όπως και τις γευστικές προτιμήσεις. Η ζήτηση για αισθητική απόλαυση μέσω της γεύσης οδήγησε στην ανάπτυξη της γαστρονομίας, της τέχνης της μαγειρικής, η οποία μεταξύ άλλων προσθέτει ελκυστικές γεύσεις στα φαγητά. Μάλιστα παλαιότερα θεωρούσαμε ότι οι στοιχειώδεις γεύσεις που συνθέτουν το αποτέλεσμα της αίσθησης είναι τέσσερις. Το γλυκό, το αλμυρό, το ξινό και το πικρό. Τα τελευταία χρόνια έχει προστεθεί και μια πέμπτη στοιχειώδης γεύση, το ουμάμι. Το ουμάμι σχετίζεται με το κρέας και οφείλεται στην παρουσία αμινοξέων.
Όμως πως πρέπει να κινηθούν οι επιχειρήσεις τροφίμων όταν θέλουν να δημιουργήσουν μία νέα γεύση; Πώς να γίνει το άρωμα μηλόπιτας όταν ο καθένας έχει τη δική του ανάμνηση από την αγαπημένη του μηλόπιτα; Γιατί οι καταναλωτές μπορεί να συμπαθούν ή να αντιπαθούν μια συγκεκριμένη γεύση; Και ποιες είναι οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι marketers κατά την κυκλοφορία προϊόντων με νέες γεύσεις και αρώματα;

Στο νέο podcast του Institute of Food Technologists σημαντικοί άνθρωποι της επιστήμης τροφίμων αναλύουν το θέμα και δίνουν όχι μόνο λύσεις αλλά και νέες προοπτικές.

Ομιλητές ο Bruce Perkin επιστήμονας και διαχειριστής της Robust Food Solutions LLC ο οποίος μεταξύ άλλων παρέχει στρατηγικές συμβουλές για την υποστήριξη των επιχειρήσεων τροφίμων στους τομείς της καινοτομίας, της ανάπτυξης προϊόντων και του οργανωτικού σχεδιασμού.  Η Lisa Jackson Διευθύντρια Μάρκετινγκ, FlavorSum, έχει υποστηρίξει την ανάπτυξη και εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας στον χώρο των τροφίμων και ποτών. Ο  Ντέιβ Φραντς, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, της FlavorSum εξειδικεύεται στο στρατηγικού μάρκετινγκ, της επιχειρηματικής ανάπτυξης, της δημιουργίας γεύσεων και της καινοτομίας προϊόντων.

Ακούστε το ενδιαφέρον και χρήσιμο podcast ΕΔΩ 

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα