Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
13.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ιαπωνία: Πίνετε περισσότερο αλκοόλ γιατί χανόμαστε!

ΑρχικήΝέαΙαπωνία: Πίνετε περισσότερο αλκοόλ γιατί χανόμαστε!
spot_img

Οι νεαροί ενήλικες της Ιαπωνίας είναι μια νηφάλια ομάδα, κάτι που οι αρχές της χώρας ελπίζουν να αλλάξουν με μια νέα εκστρατεία που προτρέπει τους νέους της να πίνουν περισσότερο για να τονώσουν την οικονομία.

Η νεότερη γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς τους, μια κίνηση που έχει αντίκτυπο στους φόρους από τα ποτά όπως το sake (κρασί ρυζιού). Έτσι, η εθνική φορολογική υπηρεσία παρενέβη σε έναν εθνικό διαγωνισμό για να βρει ιδέες για να αντιστρέψει την τάση. Η καμπάνια “Sake Viva!” ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο για να κάνει την κατανάλωση πιο ελκυστική και να ενισχύσει τη βιομηχανία.

Ο διαγωνισμός ζητά από τους νέους ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για να αναθερμάνουν τη ζήτηση μεταξύ των συνομηλίκων τους, είτε πρόκειται για ιαπωνικό shochu, ουίσκι, μπύρα ή κρασί.

Η ομάδα που διαχειρίζεται τον διαγωνισμό για τη φορολογική αρχή λέει ότι οι νέες συνήθειες – που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid – και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.

Αυτό που επιθυμεί είναι οι διαγωνιζόμενοι να βρουν προσφορές, επωνυμίες, ακόμη και σχέδια αιχμής που περιλαμβάνουν τεχνητή νοημοσύνη.

Τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης λένε ότι η αντίδραση ήταν ανάμεικτη, με κάποια κριτική για την προσπάθεια προώθησης μιας ανθυγιεινής συνήθειας. Αλλά άλλοι έχουν δημοσιεύσει περίεργες ιδέες στο διαδίκτυο – όπως διάσημοι ηθοποιοί που «παίζουν» ως οικοδέσποινες εικονικής πραγματικότητας σε ψηφιακά κλαμπ.

Οι διαγωνιζόμενοι έχουν προθεσμία μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου για να καταθέσουν τις ιδέες τους. Στη συνέχεια, τα καλύτερα σχέδια θα αναπτυχθούν με τη βοήθεια εμπειρογνωμόνων πριν από την υποβολή των τελικών προτάσεων τον Νοέμβριο. Ο ιστότοπος της εκστρατείας αναφέρει ότι η αγορά αλκοόλ της Ιαπωνίας συρρικνώνεται και το γηρασμένο δημογραφικό της χώρας – παράλληλα με τη μείωση των ποσοστών γεννήσεων – είναι ένας σημαντικός παράγοντας πίσω από αυτό.

Πρόσφατα στοιχεία από τη φορολογική υπηρεσία δείχνουν ότι οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο το 2020 από ό,τι το 1995, με τους αριθμούς να πέφτουν κατακόρυφα από έναν ετήσιο μέσο όρο 100 λίτρων σε 75 λίτρα. Τα φορολογικά έσοδα από τους φόρους επί του αλκοόλ έχουν επίσης συρρικνωθεί με την πάροδο των ετών. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Japan Times, αποτελούσε το 5% των συνολικών εσόδων το 1980, αλλά το 2020 ανέρχεται μόλις στο 1,7%.

Η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω, το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο.

Οι ανησυχίες για το μέλλον του sake δεν είναι το μόνο πρόβλημα που δημιουργεί για την οικονομία της Ιαπωνίας – υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με την προσφορά νεότερου προσωπικού για ορισμένους τύπους θέσεων εργασίας και τη φροντίδα των ηλικιωμένων στο μέλλον.

Πηγή: BBC

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.

Η Ελλάδα στις πιο συχνά αναφερόμενες χώρες στην ΕΕ ως πιθανή προέλευση μόλυνσης από τροφιμογενή παθογόνα – Έκθεση

Αισθητή αύξηση κρουσμάτων σε λιστερίωση, καμπυλοβακτηρίωση, σαλμονέλωση και E. coli σε όλη την Ευρώπη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο