Γαλάζια σημαία για 20η χρονιά στην ακτή «ΛΙΑΝΟΣ ΚΑΒΟΣ» του ξενοδοχείου IBEROSTAR CRETA PANORAMA & MARE στο Πανόραμα Ρεθύμνου
Με τη ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ 2022 πιστοποιήθηκε για μια ακόμα φορά η ακτή «ΛΙΑΝΟΣ ΚΑΒΟΣ» του Ξενοδοχείου IBEROSTAR Creta Panorama & Mare, ομίλου ξενοδοχείων AEGEAN STAR HOTELS, στο Πάνορμο Ρεθύμνου συμπληρώνοντας 20 χρόνια συνεχούς βράβευσης.
Το αναγνωρίσιμο και διαδεδομένο διεθνές σύμβολο ποιότητας και προστασίας των ακτών, ανυψώθηκε στην παραλία του ξενοδοχείου παρουσία του Διευθύνοντος Σύμβουλου της εταιρίας AG ADVENT ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ AE και Διαχειριστή και Eπιστημονικού Υπεύθυνου του cibum κ. Νίκου Γδοντέλη, της Διευθύνσεως, στελεχών και εργαζομένων του ξενοδοχείου. Την τελετή τίμησαν πλήθος νέων αλλά και επαναλαμβανόμενων επισκεπτών και φίλων του ξενοδοχείου. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Διευθυντής του ξενοδοχείου κ. Ορέστης Καπετανιάς.
Το διεθνές πρόγραμμα «Blue Flag 2022» στηρίζεται από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, η οποία απονέμει με αυστηρά κριτήρια την βράβευση της Γαλάζιας σημαίας σε παραλίες που έχουν καθαρά νερά και καθαρές ακτές και διαθέτουν μέσα προστασίας και εξυπηρέτησης των λουομένων, στο πλαίσιο πάντα της περιβαλλοντικής και ενεργειακής διαχείρισης των ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα πρότυπα του ISO 14001.
Πεντακόσιες ογδόντα μία ελληνικές ακτές, δεκαπέντε μαρίνες και έξι τουριστικά σκάφη κέρδισαν φέτος «Γαλάζιες Σημαίες», φέρνοντας την Ελλάδα για ακόμα μία φορά στην 2η θέση παγκοσμίως, ανάμεσα σε 53 χώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σύνολο των 48 χωρών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, η Ελλάδα κατέχει το 14% των βραβευμένων ακτών.
Φέτος, η «Γαλάζια Σημαία», το πλέον αναγνωρίσιμο οικολογικό σήμα ποιότητας για ακτές, μαρίνες και σκάφη αειφόρου τουρισμού, συμπληρώνει 35 χρόνια εφαρμογής στον κόσμο και στην Ελλάδα.
Η Iberostar με περισσότερα από 120 ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο δημιούργησε το κίνημα Wave of Change, στοχεύοντας να παρέχει υπηρεσίες υπευθύνου τουρισμού, δεσμευόμενη για την προστασία της θαλάσσιας ζωής.
Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Οι άνθρωποι της Iberostar είναι πρωταθλητές της αλλαγής. Το προσωπικό ενθαρρύνει τους πελάτες
να κρατήσουν τις συνήθειες του Wave of Change επιστρέφοντας σπίτι τους μετά τις διακοπές τους,
σταματώντας το πλαστικό μιας χρήσης και αγοράζοντας υπεύθυνα θαλασσινά για την βελτίωση του
οικοσυστήματος μας.