Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
22 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΗΠΑ: Ανάκληση σνακ «Ελληνικό γιαούρτι με φράουλα» λόγω μεταλλικών θραυσμάτων

ΑρχικήΝέαΗΠΑ: Ανάκληση σνακ «Ελληνικό γιαούρτι με φράουλα» λόγω μεταλλικών θραυσμάτων
spot_img

cibum team

   Το Clio Snacks ξεκίνησε την ανάκληση ορισμένων κατεψυγμένων σνακ επειδή μπορεί να περιέχουν πολύ μικρά μεταλλικά θραύσματα από ένα κομμάτι εξοπλισμού / μηχανημάτων παραγωγής. Τα σνακ μάρκας Clio πωλούνται από την Costco.

«Το πρόβλημα εντοπίστηκε και διορθώθηκε αμέσως. Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί. Τα προϊόντα που ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί ανακλήθηκαν », σύμφωνα με μια ειδοποίηση ανάκλησης προϊόντος  στον ιστότοπο της Costco.

Όλοι οι καταναλωτές που έχουν τα επηρεαζόμενα προϊόντα καλούνται να τα απορρίψουν αμέσως. Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με το info@cliosnacks.com με απόδειξη αγοράς για αποζημίωση με τη μορφή εκτύπωσης στο σπίτι ή με φυσικό κουπόνι, αναφέρει η ανάρτηση της Costco η οποία προσθέτει πως βρίσκεται σε στενή επικοινωνία με το FDA (Food and Drug Administration) και έχει λάβει προληπτικά μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Συνεργαζόμαστε με τους αξιόπιστους συνεργάτες λιανικής για να πραγματοποιήσουμε την ανάκληση και να αφαιρέσουμε τις εν λόγω παρτίδες από το ράφι », σύμφωνα με την ανακοίνωση του Clio.

Οι καταναλωτές με ερωτήσεις μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email στη διεύθυνση info@cliosnacks.com.

Τα ανακληθέντα προϊόντα είναι:

Clio Snacks Mixed Berry & Peach Less Sugar, 16 count, UCP number 854021008220, ημερομηνίες λήξης από 2/14/2021 έως 7/11/2021

Clio Snacks Vanilla & Strawberry Minis 24 αριθμός, αριθμός UPC 854021008138, ημερομηνίες λήξης από 2/21/2021 έως 7/4/2021 και

Clio Snacks Vanilla & Strawberry 16 count, UPC number 854021008022, ημερομηνία λήξης από 2/14/2021 έως 5/9/2021.

Η Costco είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ το επιχειρηματικό μοντέλο της οποίας εστιάζει στην χαμηλότερη τιμολόγηση και στους υψηλότερους όγκους. Η εταιρία εφαρμόζει ένα σύστημα μελών το οποίο αντιπροσωπεύει σχεδόν το 75% των λειτουργικών κερδών της.

Η εταιρία χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους ελέγχου του κόστους όπως λιγότερους κωδικούς προϊόντων σε σχέση με άλλες μεγάλες αλυσίδες, δεν χρησιμοποιεί ράφια για την τοποθέτηση των προϊόντων αλλά υπάρχουν μέσα στο κατάστημα σε παλέτες , δεν χρησιμοποιεί διαφήμιση ενώ με εξειδικευμένους τρόπους χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για να φωτίζει τα καταστήματα. Ένας έμμεσος τρόπος διαφήμισης είναι ένα περιοδικό που λαμβάνουν τα μέλη της εταιρίας στο οποίο υπάρχουν άρθρα για πολλά προϊόντα , λύσεις για το σπίτι κλπ.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Υποψίες απάτης τροφίμων» στη ΕΕ τον Φεβρουάριο του 2024

Μακράν οι περισσότερες ενημερώσεις αφορούσαν σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα