Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
15.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ιταλία: Λογοκρίθηκε βίντεο influencer γιατί διαφήμιζε παράτυπα σαβαγιάρ

ΑρχικήΝέαΙταλία: Λογοκρίθηκε βίντεο influencer γιατί διαφήμιζε παράτυπα σαβαγιάρ
spot_img

Το Πειθαρχικό Ινστιτούτο Διαφήμισης της Ιταλίας “κατέβασε” βίντεο λόγω λανθασμένης επισήμανσης διαφήμησης.

Το Πειθαρχικό Ινστιτούτο Διαφήμισης της Ιταλίας (IAP) λογόκρινε με την υπ’ αριθμ. 12/24 από 29/5/24 διαταγή μια νέα περίπτωση διαφήμισης που δεν αναφέρθηκε επαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Επιτροπή Ελέγχου έθεσε στο στόχαστρο ένα reel (σύντομο βίντεο) που δημοσιεύτηκε στο Instagram προφίλ ενός ταξιδιωτικού influencer στις 29 Μαρτίου. Το εν λόγω βίντεο διαφήμιζε τα ladyfingers Bonomi, αλλά δεν δήλωσε σωστά τον εμπορικό χαρακτήρα της ανάρτησης , κατά παράβαση του άρθρου 7 του Πειθαρχικού Κώδικα Διαφήμισης (Προσδιορισμός της εμπορικής επικοινωνίας).

Η λογοκριμένη ανάρτηση έδειχνε τον influencer να ετοιμάζει ένα τιραμισού μάνγκο, χρησιμοποιώντας σαβουαγιάρ της εταιρείας Bonomi. Σύμφωνα με την Επιτροπή Ελέγχου, «Πρόκειται για μια επικοινωνία που μεταφέρει ένα κατεξοχήν διαφημιστικό περιεχόμενο του προϊόντος και της αναφερόμενης εταιρείας, το οποίο όμως δεν είναι επαρκώς σαφές και ως εκ τούτου άμεσα αναγνωρίσιμο ως τέτοιο από το κοινό».

Το μάρκετινγκ επιρροής και το ψηφιακό διάγραμμα

Το hashtag #adv , είναι υποχρεωτικό για να υποδηλώνει τον διαφημιστικό χαρακτήρα του περιεχομένου, βρισκόταν στην πραγματικότητα μόνο στο κάτω μέρος της περιγραφής του βίντεο (caption).

Η ένδειξη αυτή, ωστόσο, πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη από τους χρήστες, για παράδειγμα με την προβολή της στις αρχικές σκηνές του βίντεο και/ή την εισαγωγή της στο αρχικό μέρος της ανάρτησης, όπως εξηγείται στον κανονισμό για το ψηφιακό διάγραμμα της IAP .

«Η αρχή της διαφάνειας στις διαφημιστικές ανακοινώσεις αποσκοπεί στην εξασφάλιση όχι μόνο τυπικής αλλά και ουσιαστικής διάκρισης μεταξύ διαφημιστικού περιεχομένου και άλλων τύπων περιεχομένου, ώστε να διασφαλίζεται ότι η διαφήμιση παρουσιάζεται και μπορεί να αναγνωρίζεται εύκολα από το κοινό, χωρίς να απαιτείται ερμηνευτική προσπάθεια, λόγω της φύσης της ως διαφημιστικό μήνυμα, έκφραση μεροληπτικής άποψης και συμφέροντος της εταιρείας της οποίας τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες απεικονίζονται ή υπενθυμίζονται», ανέφερε η Επιτροπή Ελέγχου.

Μετά την παρέμβαση της IAP, ο influencer τροποποίησε το βίντεο προσθέτοντας το hashtag #ADV σε περίοπτη θέση στο εξώφυλλο του και στην αρχή της περιγραφής του.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τροφικός κίνδυνος από μεγάλο ελληνικό σουπερμάρκετ – Για πρώτη φορά διαπιστώθηκε παράβαση του 11§1Δ των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ

Αυτό που διαβάζουμε ότι συμβαίνει σχεδόν καθημερινά σε χώρες του εξωτερικού έγινε και στην Ελλάδα.

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο