Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
16.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Johnie Walker: Θα το πίνατε από χάρτινο μπουκάλι;

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςJohnie Walker: Θα το πίνατε από χάρτινο μπουκάλι;
spot_img

Μετά από χρόνια αναμονής, η Johnie Wlaker ακολουθεί το δρόμο της οικολογίας και λανσάρει το πρώτο χάρτινο μπουκάλι για το ουίσκι της.  

Ολοένα και περισσότερες εταιρείες τροφίμων και ποτών ακολουθούν το δρόμο της βιωσιμότητας, στρεφόμενες σε πιο οικολογικές συσκευασίες, οι οποίες ταυτόχρονα θα μειώνουν και τα απορρίμματα, όπως για παράδειγμα η αλυσίδα Starbucks με τα χάρτινα καλαμάκια και τα βιοδιασπώμενα ποτήρια. Τα γυάλινα μπουκάλια αποτελούν μεν ένα μεγάλο ζήτημα στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, αλλά οι εταιρείες ποτών, για χάρη της αισθητικής, σπανίως αλλάζουν τις συσκευασίες τους σε κάτι πιο «πράσινο».

Για αυτό το λόγο προξενεί θετική εντύπωση το γεγονός ότι η αγαπημένη ετικέτα ουίσκι Johnnie Walker σχεδιάζει την υλοποίηση της ιδέας ενός μπουκαλιού ουίσκι από πολτό ξύλου 100% χωρίς PET. 

Το μπουκάλι, έπειτα από αρκετές καθυστερήσεις, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023. Ο Ewan Andrew, επικεφαλής βιωσιμότητας της Diageo, ανακοίνωσε πως επέλεξαν την ετικέτα Johnie Walker για ένα τέτοιου είδους λανσάρισμα, εξαιτίας των «200 ετών συνεχόμενης καινοτομίας της», αναφέρει το The Street. H Pulpex είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε να υλοποιήσει αυτό το πρότζεκτ.

Πορηγούμενες δεσμεύσεις της εταιρείας περιλαμβάνουν επίσης, μεταξύ άλλων, την σταδιακή κατάργηση των 183 εκατομμυρίων κουτιών δώρων που χρησιμοποιούνται για τα ουίσκι της κάθε χρόνο και να γίνει μια εταιρεία πλήρως μηδενικών αποβλήτων έως το 2030.

Ωστόσο, ενώ η κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη μπορεί σίγουρα να χρησιμεύσει ως κίνητρο, οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών αισθάνονται τεράστια πίεση για να είναι πιο βιώσιμες. Για παράδειγμα, το The Street αναφέρει τα αποτελέσματα μιας έκθεσης από το Baker Retailing Center, βάσει της οποίας το 75% των ερωτηθέντων καταναλωτών, πλέον, εκτιμούν τη βιωσιμότητα ενός εμπορικού σήματος, όταν επιλέγουν ένα προϊόν. Πέρα από το ότι η βιωσιμότητα μιας εταιρείας μπορεί να διαρκέσει χρόνια στο να υλοποιηθεί, προσθέτει και στον ανταγωνισμό με τις άλλες εταιρείες. Φυσικά, πρέπει να επικεντρωθεί κανείς στο θετικό αντίκτυπο που έχει όλο αυτό για τον πλανήτη, καθώς το χτίσιμο ενός βιώσιμου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές απαιτεί θυσίες.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Νέος κανονισμός για τις ειδικές απαιτήσεις υγιεινής για ορισμένα κρέατα, αλιευτικά προϊόντα, γαλακτοκομικά προϊόντα και αυγά

Ο νέος Καν. (ΕΕ) 2024/1141 που τροποποιεί τα παραρτήματα II και III του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 853/2004.

ΕΕ: Μελέτη για το παρόν και το μέλλον των εναλλακτικών πρωτεϊνών στην Ευρώπη

Οι αυξημένες ανάγκες επισιτισμού στο μέλλον μπορεί να φέρουν νέα προϊόντα από φύκια, έντομα και κρέας εργαστηρίου στη διατροφή μας.

Ασφαλή από παθογόνα τα ψάρια υδατοκαλλιέργειας σύμφωνα με την EFSA

Η Ελλάδα στην πρώτη πεντάδα των χωρών που κοινοποίησαν στο RASFF μολυσμένα εισαγόμενα ψάρια.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα