Μετά από καταγγελία έγινε αγορανομικός έλεγχος σε αρτοζαχαροπλαστείο στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης και διαπιστώθηκε αγορανομική παράβαση
Η Διεύθυνση Ανάπτυξης & Περιβάλλοντος της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε σήμερα, την επιβολή προστίμου σε αρτοζαχαροπλαστείο στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Το πρόστιμο είναι ύψους 1.000 ευρώ και επιβλήθηκε για παραβάσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 2Α με τίτλο «Χαρακτηριστικά της πληροφορίας» της υπ’ αριθ. 91354/2017 Υ.Α. «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)».
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Χοιρινό σουβλάκι-κοντοσούβλι: Επιστημονική γνωμοδότηση για τον μέγιστο χρόνο παραμονής σε θερμοκρασία δωματίου μετά το ψήσιμο
Πιο συγκεκριμένα μετά από καταγγελία οι επιθεωρητές έκαναν έλεγχο στην επιχείρηση στις 21 Μαρτίου 2025 διαπιστώθηκε ότι ένα προϊόν δεν είχε ταμπέλα με την τιμή. ” Διαπιστώθηκε η μη παροχή από τον έμπορο προς τους καταναλωτές της πληροφορίας σχετικά με την τιμή πώλησης του προϊόντος “ΚΕΪΚ ΒΑΝΙΛΙΑΣ, ΒΑΡΟΥΣ 500 ΓΡ”, που διατίθεντο προς πώληση, είτε σε πινακίδα, είτε σε ετικέτα, είτε σε άλλο αντίστοιχο μέσο πληροφόρησης, που να είναι τοποθετημένο επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό, με τρόπο που να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή η σύνδεση μεταξύ της παρεχόμενης πληροφορίας της τιμής και του προϊόντος” αναφέρει η ανακοίνωση. Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση επιβολής προστίμου όπως δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Η σκοτεινή πλευρά των ωμών θαλασσινών
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Lidl Fi: Ανακαλούνται δύο προϊόντα λόγω σαλμονέλας – Πώς μία μολυσμένη πρώτη ύλη προκαλεί ντόμινο ανακλήσεων
Οι επιθεωρητές που διενεργούν ελέγχους σε καταστήματα τροφίμων και σε σουπερμάρκετ διαπιστώνουν συχνά πως πολλά προϊόντα στα ράφια δεν έχουν τιμές, γεγονός που συνιστά παράβαση των Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ). Οι σαφείς ετικέτες τιμών, είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής. Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος να διαπιστώσουν εάν η τσέπη τους αντέχει το αντίτιμο ή όχι και να αντιληφθούν μία ενδεχόμενη αύξηση. Επιπλέον η σαφής τιμολόγηση αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών και την πίστη τους στο κατάστημα, κάτι που φαίνεται να αγνοούν πολλές επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Το κόλπο της βιομηχανίας τροφίμων για να μην δηλώνει τα επικίνδυνα νανοπρόσθετα στην ετικέτα των προϊόντων
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Το φρούτο – σύμβολο που μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και φλεγμονής – Νέο επιστημονικό εύρημα
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αγορά αυγών: Τι πρέπει να προσέχετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στις αυγοθήκες – Το “σημάδι” για να μην τα αγοράσετε