“Το γρηγορότερο online μάρκετ της πόλης βρίσκεται στην οθόνη σου, παραδίδοντας τα αγαπημένα σου προϊόντα σε λιγότερο από 15 λεπτά”, υπόσχεται η Pop Market, η νέα start-up στον κλάδο του online grocery delivery μέσα από την επίσημη σελίδα της στο Facebook.
Τη χρηματοδότηση για την εκκίνηση της Pop Market έχουν αναλάβει τα funds Global Founders Capital και 468 Capital, ενώ, σύμφωνα με το TechCrunch, αγγίζει τα 3,5 εκατομμύρια δολάρια (λίγο παραπάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ).
Λειτουγεί 7 μέρες την εβδομάδα από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα με δικό της δίκτυο διανομέων και μπορεί προς το παρόν οι παραδόσεις να γίνονται μόνο στην Αθήνα, αλλά σιγά σιγά θα επεκταθούν και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Ο καταναλωτής δεν έχει παρά να κατεβάσει την εφαρμογή που είναι διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές και να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα από 2.000 προϊόντα – μεταξύ άλλων φρέσκα φρούτα, λαχανικά, σνακς, γαλακτοκομικά, απορρυπαντικά – όλα σε τιμές λιανικής με καθημερινές εκπτώσεις και προσφορές.
Δεν υπάρχει ελάχιστη παραγγελία, ενώ η Pop Market δεσμεύεται πως η παράδοση γίνεται στην πόρτα του καταναλωτή μέσα σε λιγότερο από 15 λεπτά χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς λάθη ή ελλείψεις σε προϊόντα αφού γίνεται real-time έλεγχος διαθεσιμότητας, ενώ τα τέσσερα dark stores που ήδη διαθέτει – και σκοπεύει να αυξήσει στο προσεχές μέλλον – εξασφαλίζουν επάρκεια σε προϊόντα.
Το 2020 το λιανικό εμπόριο ειδών παντοπωλείου αποτιμήθηκε στα 11,3 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, ενώ λιγότερο από το 2% (περίπου 163,3 εκατομμύρια ευρώ) αυτού του ποσού αφορά online αγορές, βάσει εκτιμήσεων αναλυτών. Το “τεράστιο χάσμα” μόνο τυχαίο δεν είναι, αλλά οφείλεται στην κακή εμπειρία που έχουν πολλοί καταναλωτές που δοκίμασαν τις υπάρχουσες λύσεις της αγοράς και δεν έμειναν ικανοποιημένοι.
“Αυτό που κάνει την Pop ξεχωριστή είναι ότι επικεντρωνόμαστε 100% στο να προσφέρουμε την ταχύτερη παράδοση ειδών παντοπωλείου. Το να είσαι η μόνη αποκλειστικά ‘Quick-Commerce’ πλατφόρμα στην αγορά είναι ο μόνος τρόπος για να προσφέρεις μια πραγματικά απαράμιλλη εμπειρία πελάτη και να αιχμαλωτίσεις τη γνώμη των καταναλωτών”, αναφέρει ο Συνιδρυτής της Pop Market, Nick Telecki.
“Το γεγονός ότι η διείσδυση των διαδικτυακών παντοπωλείων είναι μόλις στο 2% αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για εμάς”, τονίζει ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Pop Market, Τάκης Μαλαβέτας.
“Αν κοιτάξουμε την Ελλάδα ολιστικά, η αγορά παράδοσης είναι πολύ πιο ώριμη σε σύγκριση με πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης. Όσον αφορά συγκεκριμένα τα είδη παντοπωλείου, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των πελατών και των όσων προσφέρουν οι υπάρχουσες λύσεις στην αγορά που συχνά συνοδεύονται από μεγάλους χρόνους παράδοσης, υψηλές τιμές και λάθη ή ελλείψεις σε είδη. Αυτό καθιστά τα παντοπωλεία το τελευταίο, αλλά μεγαλύτερο κομμάτι του παζλ λιανικής πώλησης που δεν έχει ακόμη μεταφερθεί στο διαδίκτυο”, προσθέτει.
Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι “η ανάπτυξη του κλάδου τα τελευταία χρόνια εξακολουθεί να είναι εκπληκτική με το πρώτο εξάμηνο του 2021 να αυξάνεται κατά 150% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η μεγαλύτερη αλλαγή που έχουμε δει στην πραγματοποίηση των αγορών μέσω διαδικτύου είναι ότι οι πελάτες ξεφεύγουν από το προγραμματισμένο εβδομαδιαίο δρομολόγιο στο σούπερ μάρκετ και αναζητούν πιο συχνές, αλλά μικρότερες αγορές. Αυτές είναι συνήθειες που συνεχίζουν να μην εξυπηρετούνται καθόλου στην αγορά και εστιάζουμε στο να καλύψουμε αυτές ακριβώς τις καθημερινές περιστασιακές ανάγκες”, καταλήγει ο κ. Μαλαβέτας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι συνιδρυτές της Pop Market ασχολούνται με τον κλάδο του grocery delivery. Στο παρελθόν ο κ. Μαλαβέτας ήταν πίσω από τη δημιουργία των Home Run και Convibo που επίσης, προσέφεραν on-demand grocery delivery υπηρεσίες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο κ. Telecki ήταν μέχρι πρόσφατα μέλος της ομάδας παγκόσμιας στρατηγικής της Delivery Hero, μιας ευρωπαϊκής πολυεθνικής διαδικτυακής υπηρεσίας παράδοσης τροφίμων με έδρα το Βερολίνο στη Γερμανία.
“Θα αξιολογήσουμε οποιεσδήποτε ευκαιρίες εμφανιστούν στο δρόμο μας, αλλά απώτερος στόχος μας είναι να οικοδομήσουμε μια ισχυρή επιχείρηση και να είμαστε οι καλύτεροι στον κλάδο μας”, επισημαίνουν και οι δύο.
Πηγή: techcrunch