Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
16.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συσκευασία κρέατος: Οι καταναλωτές δεν θέλουν να βλέπουν εικόνες με ζώα – Βελτιστοποίηση των συσκευασιών κρέατος

ΑρχικήΝέαΣυσκευασίαΣυσκευασία κρέατος: Οι καταναλωτές δεν θέλουν να βλέπουν εικόνες με ζώα - Βελτιστοποίηση των συσκευασιών κρέατος
spot_img

Σύμφωνα με μελέτη οι καταναλωτές προτιμούν την “αποσύνδεση” κατά την αγορά κρεάτων.

   Στη συντριπτική πλειοψηφία οι καταναλωτές κρέατος προτιμούν να μην βλέπουν το ίδιο το ζώο στις ετικέτες προϊόντων κρέατος, αποκαλύπτει νέα έρευνα του Συμβουλίου Ανάπτυξης Γεωργίας και Οπωροκηπευτικών (AHDB) στη Βρετανία. Το AHDB είναι μέρος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Τροφίμων και Αγροτικών Υποθέσεων της Κυβέρνησης του ΗΒ (Defra). Η μελέτη είχε στόχο να βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τους μεταποιητές με στοιχεία σχετικά με το τι αναζητούν οι αγοραστές στις συσκευασίες τροφίμων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την πρόθεση αγοράς τους και, με τη σειρά τους, να προστατεύσουν και να αυξήσουν τις πωλήσεις κόκκινου κρέατος.

   Στη μελέτη, σχεδόν τα δύο τρίτα των κρεατοφάγων βρήκαν τις εικόνες με πιάτα πιο ελκυστικές για τα προϊόντα «χοιρινού κρέατος» από τις εικόνες των χοίρων. Καθώς ο συνολικός αριθμός των χοίρων που σφάζονται για κρέας στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε σε 10 εκατομμύρια το 2023, σε ιστορικό χαμηλό δεκαετίας, η μελέτη ήταν ένας τρόπος για την AHDB, να ανακαλύψει «τι αναζητούν οι αγοραστές στις συσκευασίες τροφίμων».

  Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι περίπου το 70% δεν θέλουν να δουν το ζώο που πέθανε για το γεύμα τους, αλλά το ίδιο το τελικό προϊόν. «Παρόλο που ορισμένους αγοραστές δεν τους πείραζαν οι εικόνες των ζώων, οι περισσότεροι άλλαξαν γνώμη βλέποντας εικόνες ζώων στο πακέτο», σημειώνει η μελέτη. Μελέτες έχουν δείξει άλλωστε ότι η αποσύνδεση είναι μια κοινή τεχνική που χρησιμοποιούν οι κρεατοφάγοι για να αποφύγουν τα αισθήματα ενοχής.

Υπήρχε σαφής προτίμηση στην ιεραρχία του τι πρέπει να περιλαμβάνεται στη συσκευασία, ανεξάρτητα από το κομμάτι. Αυτά θα μπορούσαν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες: Έμπνευση για νόστιμα πιάτα – πληροφορίες για την υγεία και την προέλευση – Καθησυχασμός για το περιβάλλον και τη γεωργία.

Τα σημαντικότερα ευρήματα της μελέτης:

  • Οι ετικέτες που χρησιμοποιούν ισχυρές εικόνες τροφίμων άρεσαν περισσότερο στους αγοραστές και αύξησαν την πρόθεση αγοράς
  • Τα πιο συναρπαστικά μηνύματα έμπνευσης και γεύσης στη συσκευασία επικεντρώθηκαν στο προϊόν «Πώς να μαγειρέψετε το τέλειο…», μηνύματα εγγυημένης ποιότητας και δηλώσεις λιπαρών και γεύσης
  • Οι πληροφορίες μαγειρέματος στη συσκευασία δίνουν στους αγοραστές εμπιστοσύνη στην αγορά κόκκινου κρέατος, ειδικά για κομμάτια πρωτεϊνών με τις οποίες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με το μαγείρεμα
  • Οι συσκευασίες θα πρέπει να τονίζουν τα πολλαπλά οφέλη του κόκκινου κρέατος με απτά οφέλη για τους καταναλωτές, ιδιαίτερα για χαμηλά λιπαρά και Β12, διασφαλίζοντας ότι είναι σαφές ότι αυτά υπάρχουν στη φύση και δεν προστίθενται τεχνητά.
  • Στους αγοραστές αρέσει να επισημαίνονται τα διαπιστευτήρια προέλευσης και στέγασης και τα λογότυπα για τα συστήματα διασφάλισης να βρίσκονται σε πακέτα όπου είναι δυνατόν
  • Μην γεμίζετε υπερβολικά τις ετικέτες με πάρα πολλά μηνύματα, καθώς αυτό καθιστά πιο δύσκολη την πλοήγηση των αγοραστών. Το ιδανικό ήταν να χρησιμοποιήσετε ένα μεγαλύτερο μήνυμα, συν μερικά πιο απλά σημεία
  • Στους αγοραστές δεν άρεσαν οι ετικέτες και τα αυτοκόλλητα που κάλυπταν υπερβολικά μεγάλο μέρος του προϊόντος στη συσκευασία ούτε τα αυτοκόλλητα που ξεφλουδίζουν και κολλάνε, καθώς βλέποντας ένα που είχε προφανώς ξεφλουδιστεί θα είχε ως αποτέλεσμα να είναι λιγότερο πιθανό να πάρουν το πακέτο

  

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Απογοητευτικά τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας του Campden BRI για την εκπαίδευση ασφάλειας τροφίμων στη Βιομηχανία

Αυτή είναι η 8η παγκόσμια έρευνα κατάρτισης για την ασφάλεια τροφίμων που διοργανώθηκε με την Intertek Alchemy σε συνεργασία με τις BRCGS, BSI, Intertek, SGS, SQF, TSI.

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα