Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Επίθεση εναντίον Danone και Τesco για την εκστρατεία προώθησης βρεφικού γάλακτος

ΑρχικήΝέαmarketingΕπίθεση εναντίον Danone και Τesco για την εκστρατεία προώθησης βρεφικού γάλακτος
spot_img

Οι εταιρείες επιστράτευσαν μαίες για την προώθηση βρεφικού γάλακτος.

Μεγάλες αντιδράσεις έχουν ξεσπάσει για την πρωτοβουλία της Danone να τοποθετεί στα καταστήματα Tesco μαίες με στολές που φέρουν λογότυπο βρεφικού προϊόντος Aptamil της Danone, και να παρέχουν συμβουλές διατροφής στους γονείς. Αυτά συμβαίνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο λίγες ημέρες μετά τα πρόσφατα ζητήματα νοθείας γάλακτος με νερό που ξέσπασε σε βάρος της Danone στην Τουρκία και την ανάκληση κρέμας γάλακτος για καφέ χωρίς ζάχαρη που τελικά… είχε ζάχαρη.

- Advertisement -

Οι αντιδράσεις πλήθυναν σύμφωνα με το DairyNews.today , όταν μια μαία που συμμετείχε στο πρόγραμμα παραιτήθηκε, εκφράζοντας δυσφορία για το εταιρικό “καπέλωμα” της φαινομενικά αθώας δράσης της Tesco. Η μαία, η οποία ανακάλυψε τον ρόλο της Danone στην πορεία, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την πιθανή σύγκρουση συμφερόντων.

«Ένιωσα συμβιβασμένη και ανίκανη να δώσω αμερόληπτες συμβουλές», δήλωσε η μαία, τονίζοντας το ηθικό δίλημμα του να φοράει επώνυμα ρούχα, ενώ παράλληλα προσφέρει αντικειμενική καθοδήγηση στους νέους γονείς.

Κορυφαίοι επιστήμονες και εκπρόσωποι ομάδων που υποστηρίζουν την αξία του θηλασμού, κάλεσαν την Tesco να διακόψει τους δεσμούς με τη Danone, προειδοποιώντας ότι τέτοιες συνεργασίες υπονομεύουν τον θηλασμό και μειώνουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στους επαγγελματίες υγείας.

Ωστόσο, η Danone και η Tesco υπερασπίστηκαν την πρωτοβουλία, δηλώνοντας ότι το πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή αξιόπιστων διατροφικών πληροφοριών σε ένα προσβάσιμο περιβάλλον. Η Tesco ανακοίνωσε πως σχεδιάζει επέκταση της πρωτοβουλίας, παρά τις αυξανόμενες αντιδράσεις.

Γενικά το θέμα του βρεφικού γάλακτος έχει βρεθεί στο προσκήνιο μια και  από τον Δεκέμβριο του 2021, οι τιμές σε φόρμουλες βρεφικού γάλακτος έχουν αυξηθεί έως και 36%, τροφοδοτώντας ανησυχίες σχετικά με την προσιτότητα και τη διαφάνεια.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ξυράφια μέσα σε βούτυρο – Όταν η “κακία” μολύνει τις συσκευασίες τροφίμων

Ξυράφια, βελόνες και βατράχια: Οι πιο σοκαριστικές υποθέσεις δολιοφθοράς τροφίμων

Ελαιόλαδο: “Πόρτα” από την EFSA σε ισχυρισμό υγείας για μείωση της χοληστερόλης

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων αξιολόγησε εάν ισχύει ο ισχυρισμός υγείας, ότι οι πολυφαινόλες ελαιολάδου συμβάλουν στη διατήρηση των φυσιολογικών συγκεντρώσεων HDL-χοληστερόλης

Η αλήθεια για τα κατεψυγμένα: Τι κρατά τους καταναλωτές μακριά τους;

Γιατί οι καταναλωτές διστάζουν με τα κατεψυγμένα τρόφιμα – Τι δείχνουν τα στοιχεία
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα