Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
21.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο λόγος που απαγορεύτηκε διαφήμιση burger της McDonald’s από την Just Eat

ΑρχικήΝέαmarketingΟ λόγος που απαγορεύτηκε διαφήμιση burger της McDonald's από την Just Eat
spot_img

Η επιτροπή δεοντολογίας διαφημίσεων της Βρετανίας “έκοψε” διαφήμιση της Just Eat με γεύματα McDonald’s.

Η Advertising Standards Authority της Βρετανίας απαγορεύει τη διαφήμιση του Facebook, για την υπηρεσία παράδοσης σε πακέτο Just Eat που περιείχε ένα μπιφτέκι McDonald’s “για να διασφαλίσει ότι δεν απευθύνεται σε άτομα κάτω των 16 ετών”, σύμφωνα με το Guardian. Ο κώδικας της Επιτροπής Διαφημιστικής Πρακτικής απαιτεί οι διαφημίσεις υπερεπεξεργασμένων τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη (HFSS) να μην απευθύνονται σε άτομα κάτω των 16 ετών μέσω της επιλογής των μέσων ή του περιβάλλοντος στο οποίο εμφανίζονται.

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) έκρινε ότι η πληρωμένη διαφήμιση στο Facebook δεν πρέπει να εμφανίζεται ξανά στην τρέχουσα μορφή της, αφού επικύρωσε μια καταγγελία του “Bite Back 2030″, ενός κινήματος ακτιβιστών νέων που αμφισβητεί το πρόχειρο φαγητό.

  Το “Bite Back 2030” αμφισβήτησε το ότι η διαφήμιση, με ένα προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι ή ζάχαρη (HFSS), απευθυνόταν μόνο σε ενήλικες μέσω της επιλογής των μέσων ή του πλαισίου στο οποίο εμφανιζόταν. Η διαφήμιση για το Just Eat, που προβλήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου 2023, περιείχε κείμενο που ανέφερε: «Θέλετε ένα McMuffin το πρωί; McNuggets για μεσημεριανό γεύμα; Ή μια μεγάλη βραδιά με Big Mac; Πάρτε τα από εδώ». Κάτω από αυτό υπήρχε μια μεταβαλλόμενη εικόνα του McNuggets που αντικαταστάθηκε από τα λογότυπα Just Eat και McDonald’s.

  Η Just Eat είχε υποστηρίξει ότι η στόχευση της διαφήμισης ήταν υπεύθυνη καθώς είχε στόχο κοινό άνω των 18 ετών που χρησιμοποιούν τα εργαλεία στόχευσης ηλικίας της Meta. Υποστήριξε ότι εάν κάποιος είχε εγγεγραμμένο λογαριασμό στο Facebook με ηλικία κάτω των 18 ετών, δεν θα μπορούσε να δει τη διαφήμιση εκείνη τη στιγμή.

   Η ASA είπε ότι αναγνώρισε ότι η στόχευση βάσει ηλικίας εφαρμόστηκε στη διαφήμιση για να αποκλειστούν όσοι είναι εγγεγραμμένοι ως κάτω των 18 ετών στο Facebook από το να δουν την προώθηση. Ωστόσο, οι παράγοντες στόχευσης βάσει ενδιαφέροντος δεν είχαν χρησιμοποιηθεί για να αποκλειστούν από το κοινό-στόχο ομάδες ατόμων που είναι πιο πιθανό να είναι κάτω των 16 ετών, ανέφερε.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο