Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου, 2024
23.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Heinz: Κατηγορείται για δημιουργία ρατσιστικών διαφημίσεων

ΑρχικήΝέαmarketingHeinz: Κατηγορείται για δημιουργία ρατσιστικών διαφημίσεων
spot_img

Ήδη απέσυρε τα banner της τελευταίας διαφημιστικής εκστρατείας της

Ο πολυεθνική εταιρεία των καρυκευμάτων και των σαλτσών Heinz, προσπαθεί να μαζέψει τα… αμάζευτα μετά τον ντόρο που προκλήθηκε από την τελευταία της διαφημιστική καμπάνια, η οποία απεικονίζει έναν μαύρο άνδρα με μεγάλα χείλη σε κόκκινη σάλτσα, Η εκστρατεία θυμίζει σε πολλούς τις παλιές διαφημίσεις του Minstrel blackface και κατηγορείται ότι διαιωνίζει ρατσιστικά πρότυπα. Δύο banner της εταιρείες έχουν ήδη αποσυρθεί μέσα σε μία εβδομάδα.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια με τις γιγαντοαφίσες σε εξωτερικούς χώρους, απεικονίζει έναν μαύρο άνδρα και άλλους λευκούς ηθοποιούς με κέτσαπ Heinz να καλύπτουν τα χείλη τους με το σύνθημα “It ha ha have to be Heinz”.

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιήσει τη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από την κυκλοφορία της δεύτερης ταινίας του Τζόκερ, Folie à Deux, αλλά μάλλον δεν πέτυχε τον σκοπό της. Οι κριτικοί επισημαίνουν ότι η διαφήμιση θυμίζει τις παλιές διαφημίσεις του 19ου αιώνα που απεικονίζουν έναν λευκό άνδρα με μαύρο πρόσωπο και μεγάλα κόκκινα χείλη. 

Οι εικόνες είναι επίσης παρόμοιες με τις εικόνες των κούκλων golliwog που είναι σε μεγάλο βαθμό ταμπού στη Νέα Νότια Ουαλία και του Έσσεξ .

Ένας εκπρόσωπος της Kraft Heinz είπε στον εμπορικό τίτλο του Ηνωμένου Βασιλείου PRWeek ότι ζητούν συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή προκλήθηκε και ότι στην εταιρεία «ακούν οποιεσδήποτε παρατηρήσεις για να μαθαίνουν».

Ο Antonio Lewis, δημιουργικός διευθυντής πολυπολιτισμικών του Studio Resonate στο SXM Media, είπε ότι «Το δημιουργικό δεν πρέπει να διαιωνίζει τον ιστορικό ρατσισμό, δεν πρέπει να αποξενώνει το κοινό και δεν πρέπει να είναι κωφό στις πολιτιστικές ευαισθησίες, δεν πρέπει να προκαλεί επιβλαβείς συνειρμούς και δεν πρέπει να αγνοεί το ευρύτερο πλαίσιο στο οποίο υπάρχει».

Αυτή η τελευταία διαμάχη ακολουθεί την κατάργηση μιας άλλης διαφήμισης της Heinz, από τη VML, όπου η νύφη – μια μαύρη γυναίκα – κάθεται ανάμεσα στον γαμπρό, τους γονείς του και τη μητέρα της, χωρίς να είναι παρών ο πατέρας της.

Ο Heinz ζήτησε συγγνώμη για αυτήν τη διαφήμιση, παραδεχόμενος ότι κατάλαβε «πώς αυτή η διαφήμιση θα μπορούσε να διαιωνίσει ακούσια αρνητικά στερεότυπα».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Διασταυρούμενη επιμόλυνση: Ανακάλυψη-σταθμός για την βιομηχανία – Τεχνολογία εξουδετερώνει τα αλλεργιογόνα από τις επιφάνειες

Η διασταυρούμενη μόλυνση, είτε πρόκειται για φυσικά αλλεργιογόνα, μη αποκαλυπτόμενα αλλεργιογόνα ή αναποτελεσματικές διαδικασίες υγιεινής, δημιουργεί σημαντικό κίνδυνο για τους μεταποιητές τροφίμων

Τρώγοντας χρυσό και άλλα βαρέα μέταλλα – Ανάλυση ασφάλειας τροφίμων

Τελικά, είναι όλα τα βαρέα μέταλλα επιβλαβή ή είναι απλά θέμα χημείας;

Προσοχή: Και στην Ελλάδα πωλούνται τα επικίνδυνα πατατάκια – Update της ειδοποίησης RASFF

Η μία μετά την άλλη 18 χώρες ανακαλούν από την αγορά Nacho με τυρί.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο