Δευτέρα, 28 Απριλίου, 2025
16.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Influencer Marketing: Το ΣΕΕ στην ομάδα εργασίας του International Council for Advertising Self-Regulation για τη δημιουργία του Global Guidance

ΑρχικήΝέαmarketingInfluencer Marketing: Το ΣΕΕ στην ομάδα εργασίας του International Council for Advertising Self-Regulation για τη δημιουργία του Global Guidance
spot_img

Πρωτοβουλία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) για υπεύθυνες διαφημιστικές πρακτικές στο Influencer Marketing

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας συμμετείχε στην ομάδα εργασίας που συγκάλεσε το International Council for Advertising Self-Regulation (ICAS) για τη δημιουργία ενός Παγκόσμιου Οδηγού για το Influencer Marketing. Ο Οδηγός αποτελεί πρωτοβουλία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) και δημιουργήθηκε για λογαριασμό της από ομάδα ειδικών που ανήκουν στο διεθνές δίκτυο φορέων αυτορρύθμισης του ICAS, με σκοπό να βοηθήσει τους marketers και τους influencers να εφαρμόσουν υπεύθυνες διαφημιστικές πρακτικές.

- Advertisement -

Επικεφαλής της ομάδας εργασίας ήταν ο αγγλικός φορέας αυτορρύθμισης Advertising Standards Authority (ASA) και συμμετείχαν, εκτός από το ΣΕΕ, οι φορείς αυτορρύθμισης της Αργεντινής, της Βραζιλίας, του Καναδά, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, της Σουηδίας, καθώς και η European Advertising Standards Alliance (EASA).

Όπως δήλωσε ο Guy Parker, Πρόεδρος του ICAS και CEO της ASA: «Το influencer marketing είναι ένα ισχυρό και αποτελεσματικό εργαλείο για τις μάρκες, όταν χρησιμοποιείται υπεύθυνα. Στο ICAS δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι η διαφήμιση σε όλα τα κανάλια είναι διαφανής, ηθική, αξιόπιστη και ευθυγραμμισμένη με τις παγκόσμιες βέλτιστες πρακτικές. Αυτός ο νέος Οδηγός, που  αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την WFA και ειδικούς από φορείς αυτορρύθμισης σε όλο τον κόσμο, παρέχει στις μάρκες το απαραίτητο πλαίσιο για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της υπευθυνότητας στο ψηφιακό τοπίο».

Η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΕ, δήλωσε σχετικά: «Η τήρηση της δεοντολογίας στο influencer marketing μας ενδιαφέρει πολύ και εργαζόμαστε συστηματικά για να είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Η επιλογή της ICAS να συνεργαστεί με το ΣΕΕ ως expert για τη σύνταξη του Global Guidance on Influencer Marketing, μας τιμά, είναι αναγνώριση της εμπειρίας μας και μας δίνει ακόμη περισσότερη ενέργεια για να προχωρήσουμε με τα σημαντικά project που ετοιμάζουμε».   

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα – Νέα παγκόσμια μελέτη

Παγκόσμια μελέτη συνδέει την κατανάλωση υπερεπεξεργασμένων τροφίμων με πρόωρους θανάτους που μπορούν να προληφθούν

Πρωινό και διαλειμματική νηστεία: Πότε είναι ωφέλιμο και πότε όχι – Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Πως η ώρα του πρώτου γεύματος επηρεάζει τον οργανισμό και τον μεταβολισμό.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα