Ούτε ο Πάπας δεν ξέφυγε από το μάρκετινγκ – Νέο σάντουιτς «The Leo» προς τιμήν του Πάπα Λέοντα ΙΔ΄
Ούτε ο νέος Πάπας δεν ξέφυγε από τη γαστρονομική φαντασία της αγοράς. Η αμερικανική αλυσίδα ταχυφαγείων Portillo’s, γνωστή για τα παραδοσιακά hot dogs και τα ιταλικά beef sandwiches του Σικάγου, παρουσίασε πρόσφατα το νέο της σάντουιτς με την… ευλογία της επικαιρότητας: «The Leo», ένα μενού-φόρος τιμής στον νεοεκλεγέντα Πάπα Λέοντα ΙΔ΄, τον πρώτο Αμερικανό Ποντίφικα.
Με αφορμή την εκλογή του Καρδιναλίου Ρόμπερτ Πρέβοστ, γεννημένου στο Σικάγο, στον παπικό θρόνο, η εταιρεία ανακοίνωσε με θεατρικότητα: «Στο όνομα του ζωμού, του ψωμιού και της πικάντικης giardiniera, παρουσιάζουμε το Leo: ένα θεϊκά καρυκευμένο ιταλικό μοσχάρι, βαπτισμένο στον ζωμό και ολοκληρωμένο με την αγία τριάδα πιπεριών — γλυκές, καυτερές ή συνδυασμός».
Το «The Leo» κοστίζει 8,29 δολάρια και είναι ήδη διαθέσιμο σε όλα τα φυσικά καταστήματα, τα online menu και τα ψηφιακά κιόσκια της αλυσίδας, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο περιοδικό PEOPLE. Το sandwich θα προσφέρεται μόνο για τον μήνα Μάιο, καθώς συνδέεται και με τον εορτασμό του Italian Beef Month.
Η εταιρεία περιέγραψε το sandwich ως «ουράνια δημιουργία» που ενσωματώνει «…το πάθος, τη γεύση και την περηφάνια που χαρακτηρίζουν τους κατοίκους του Σικάγου — μέχρι και την τελευταία ζουμερή μπουκιά».
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυτό το μπαχαρικό απαγορεύεται να βάλεις στο φαγητό σου αν παίρνεις αντιπηκτικά και αντικαταθλιπτικά
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Το υπερ-όσπριο που ρίχνει χοληστερόλη και σάκχαρο – Το κόλπο για να το απολαύσετε χωρίς ενοχλήσεις στο έντερο
Παρόλο που αρκετοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων χαιρέτησαν την έμπνευση με χιούμορ, δεν έλειψαν οι φωνές που θεώρησαν τη σύνδεση με τον Πάπα ως υπερβολική ή και άτοπη. Η θρησκεία, άλλωστε, σπάνια συναντά το fast food χωρίς αντιδράσεις.
Πάντως, αν κάτι πέτυχε η Portillo’s, ήταν να ενώσει — έστω προσωρινά — το θεϊκό με το γευστικό, προσφέροντας ένα ακόμη «καυτό» προϊόν στη ζωντανή ιστορία του αμερικανικού marketing.