Κυριακή, 22 Ιουνίου, 2025
26.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο απίθανος λόγος που το μανάβικο του σουπερμάρκετ είναι συνήθως κοντά στην είσοδο

ΑρχικήΝέαmarketingΟ απίθανος λόγος που το μανάβικο του σουπερμάρκετ είναι συνήθως κοντά στην είσοδο
spot_img

Όλα είναι marketing…

    Είναι γνωστό πως πίσω από κάθε λιανοπωλητή βρίσκεται το merchandising, δηλαδή όλες εκεινες οι τεχνικές που συμβάλλουν στην πώληση των προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμό οθόνης και ανταγωνιστικές τιμές, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης. Μέσα στις στρατηγικές μάρκετινγκ, ανήκει και η διάταξη των προϊόντων σε ένα σούπερ μάρκετ. Από το προκλητικό σημείο εξόδου, όπου τοποθετούνται προϊόντα με χαμηλή τιμή όπως τσίχλες και καραμέλες που συχνά αγοράζεις επειδή περιμένεις στη ουρά, έως την τοποθεσία των λαχανικών. Ναι κι όμως, υπάρχει στρατηγικό λόγος που το μανάβικο ενός σούπερ μάρκετ βρίσκεται πάντα μπροστά.

   Ο Reeves Connelly, φοιτητής αρχιτεκτονικού σχεδίου, αποκαλύπτει στο TikTok τους ψυχολογικούς λόγους που συμβαίνει αυτό, καθώς και τους λόγους μάρκετινγκ για τους οποίους τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται μπροστά και τα υπόλοιπα προϊόντα που χρειαζόμαστε είναι πάντα μίλια μακριά στο πίσω μέρος. Σύμφωνα με τον Connely o σχεδιασμός τω σουπερμάρκετ από ψυχολογική άποψη και από άποψη μάρκετινγκ, είναι απολύτως επιθετικός. Τα παντοπωλεία θα τοποθετήσουν το τμήμα φρούτων και λαχανικών κοντά στην είσοδο, ώστε να αρπάξτε πρώτα τα φρούτα και τα λαχανικά και μετά να αισθανθείτε λιγότερο ένοχοι όταν θα βάλετε στο καλάθι σας πρόχειρα και ανθυγιεινά τρόφιμα.

    Τα προϊόντα που οι άνθρωποι ξεμένουν περισσότερο όπως, αυγά και γάλα,  είναι συνήθως στο πίσω μέρος του σούπερ μάρκετ. Όπως εξήγησε ο Connelly βασικά είδη τοποθετούνται σκόπιμα στο πίσω μέρος του καταστήματος, έτσι ώστε να αναγκάζεστε να περπατήσετε από άλλους διαδρόμους για να φτάσετε σε αυτά. Και αυτή η διαδρομή είναι γεμάτη με πολλές ανθυγιεινές επιλογές, όπως σνακ και αναψυκτικά έτσι ώστε να είναι βέβαιο ότι θα τα συναντήσετε ενώ πηγαίνετε προς τα απαραίτητα. Μάλιστα η στρατηγική τοποθέτησης των προϊόντων δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για τους ενήλικες, αλλά και για τους νεότερους αγοραστές.

   «Ένας άλλος τρόπος για να σας κάνουν να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα είναι να τακτοποιήσετε το διάδρομο των δημητριακών έτσι ώστε τα ζαχαρούχα δημητριακά να είναι στο ύψος των ματιών του παιδιού, ώστε να είναι πιο πιθανό να το αρπάξουν ενώ οι πιο υγιεινές επιλογές είναι πολύ ψηλά», πρόσθεσε ο Reeves.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πόσο υγιεινό είναι το γιαούρτι σας;

Το «καλό» γιαούρτι υπάρχει, αλλά θέλει προσοχή

Προειδοποίηση σε όσους πίνουν στιγμιαίο καφέ – Ερευνητές τον συνδέουν με σοβαρή πάθηση στα μάτια

Ο στιγμιαίος καφές μπορεί να βλάψει τα μάτια σας, σύμφωνα με γενετική μελέτη

Νεκρό 12χρονο παιδί και τρία στο νοσοκομείο με αιμολυτικό σύνδρομο από τροφική δηλητηρίαση

Επτά συνολικά σοβαρά κρούσματα τροφικής δηλητηρίασης σε παιδιά με συμπτώματα αιματηρής διάρροιας στη Γαλλία - Δωδεκάχρονος υπέκυψε μετά από αιμολυτικό ουραιμικό σύνδρομο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα