Τα sensory tests τροφίμων και ποτών, είναι ένα σύγχρονο εργαλείο αξιολόγησης των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος μέσω των αισθήσεων, όπως η γεύση, η όσφρηση, η όραση, η αφή και η ακοή.
Τα σουπερμάρκετ βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των συζητήσεων για τις στρατηγικές τιμολόγησης, καθώς η διαμόρφωση των τιμών επηρεάζει άμεσα τους καταναλωτές και τις καθημερινές τους αγορές.
Οι απατεώνες βρίσκουν νέους τρόπους να εκμεταλλευτούν το Facebook προκειμένου να εξαπατήσουν χρήστες, χρησιμοποιώντας ψεύτικα τηλεοπτικά ρεπορτάζ και ελκυστικές προσφορές
Αναλυτικά τα αποτελέσματα εργαστηριακών αναλύσεων του ΥΠΑΑΤ, για το ποια λαχανικά και φρούτα που κυκλοφόρησαν στην Ελληνική αγορά τον Μάρτιο, βρέθηκαν να περιέχουν είτε υψηλή περιεκτικότητα, είτε απαγορευμένα φυτοφάρμακα