cibum team
H καλύτερη προσαρμογή της εταιρείας στις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία Covid-19 και η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων επανέφεραν σε ανοδική τροχιά τα McDonald’s στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Premier Capital p.l.c., που διαχειρίζεται το ελληνικό δίκτυο καταστημάτων του αμερικανικού κολοσσού, το α’ εξάμηνο του 2021 έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά 26,8%, στα 20,85 εκατ. ευρώ, από 16,44 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τζίρος McDonald’s Ελλάδας – α’ εξάμηνο (σε χιλ. ευρώ)
2021: 20.850
2020: 16.441
2019: 14.356
2018: 12.507
2017: 10.552
2016: 10.794
2015: 7.731
2014: 8.781
2013: 8.465
2012: 2.082
Η 2η σε τζίρο
Παρέμεινε μάλιστα η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά σε επίπεδο τζίρου από τις έξι ευρωπαϊκές που διαχειρίζεται.
Τζίρος ανά χώρα – α’ εξάμηνο (σε χιλ. ευρώ)
Ρουμανία: 109.607 (+38,18%)
Ελλάδα: 20.849 (+26,8%)
Λιθουανία: 17.565 (+28,12%)
Λετονία: 13.264 (+8,67%)
Εσθονία: 12.370 (+9,94%)
Μάλτα: 11.487 (+12,63%)
Σε θετικό έδαφος
Παράλληλα γύρισαν σε θετικό έδαφος τα προ φόρων αποτελέσματα, τα οποία ανήλθαν σε 861 χιλ. ευρώ από ζημιές 766 χιλ. το ίδιο διάστημα του 2020.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι αποτελεί το πρώτο κερδοφόρο εξάμηνο από το 2011 που η Premier Capital ανέλαβε το δημοφιλές brand στη χώρα μας.
Αποτελέσματα προ φόρων McDonald’s Ελλάδα – α’ εξάμηνο (σε χιλ. ευρώ)
2020: 861
2019: (766)
2018: (345)
2017: (735)
2016: (1.335)
2015: (805)
2014: (1.012)
2013: (1.404)
2012: (1.814)
2011: (42)
Δύο νέα εστιατόρια
Με το ξέσπασμα της πανδημίας η εταιρεία έχει αναθεωρήσει τις προβλέψεις, καθώς και το επενδυτικό της πλάνο για φέτος, σχετικά με την κατασκευή και λειτουργία νέων εστιατορίων. Πάντως συνεχίζει την ανακαίνιση των εστιατορίων της, ενώ έχει ήδη προχωρήσει στο άνοιγμα ενός νέου εστιατορίου στο Ίλιον τον φετινό Μάρτιο και ενός ακόμη, του 26ου του δικτύου, στη Μεταμόρφωση μέσα στο καλοκαίρι.
Ειδικότερα λειτουργούν στη χώρα μας 17 καταστήματα στην Αττική, 3 στην Κρήτη, 2 στη Θεσσαλονίκη, 2 στη Ρόδο, 1 στη Λάρισα και 1 στη Ζάκυνθο –εκ των οποίων τα 16 είναι και drive thru.
McDrive και McDelivery
Η εταιρεία εστιάζει στην εξυπηρέτηση των πελατών της με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλεια και την ευκολία, μέσω των υπηρεσιών McDrive και McDelivery, ενώ οι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών της. Σημειώνεται ότι από τότε που η Premier Capital ανέλαβε ως Developmental Licencee της McDonald’s στην Ελλάδα, έχει επενδύσει περισσότερα από €27,5 εκατ. για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων, καθώς και για την αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο.
Πηγή: Ημερησία
Vertical Farming: Γιατί λένε οι ειδικοί πως ήρθε για να μείνει;
Δεκάδες παιδιά με τροφική δηλητηρίαση από κολατσιό σε κυλικεία
Διάθεση και υγρασία: Η άσχημη ψυχολογική διάθεση οφείλεται στην υψηλή υγρασία των τελευταίων ημερών;
ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ: Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για τα νέα σήματα πιστοποίησης AGRO
Το καινοτόμο κριτσίνι του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Τα εργοστάσια τροφίμων του μέλλοντος.
Η παγκόσμια εξάπλωση της Salmonella enteritidis μέσω των πουλερικών
ΣΔΑΤ: Ο ρόλος της διοίκησης και τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης.
Σχέδιο εξυγίανσης του ΟΠΕΚΕΠΕ: Αλλάζουν οι διαδικασίες ελέγχων και πληρωμών
e – supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης