Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024
17.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Nestlé και Starbucks επεκτείνουν τη συνεργασία τους στα προϊόντα καφέ

ΑρχικήΝέαNestlé και Starbucks επεκτείνουν τη συνεργασία τους στα προϊόντα καφέ
spot_img

cibum team

Η Nestlé και η Starbucks ανακοίνωσαν την επέκταση της υπάρχουσας συνεργασίας τους, με την οποία θα λανσάρουν έτοιμα προς κατανάλωση ποτά καφέ σε αγορές σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία, την Ωκεανία και τη Λατινική Αμερική.

Η Nestlé και η Starbucks υπέγραψαν μια παγκόσμια συμφωνία αδειοδότησης το 2018, η οποία παραχώρησε στη Nestlé τα διαρκή δικαιώματα για την εμπορία συσκευασμένων προϊόντων καφέ και τροφίμων της Starbucks παγκοσμίως.

Η αρχική συμφωνία απέκλειε προϊόντα που πωλούνται σε καφετέριες Starbucks και έτοιμα για κατανάλωση προϊόντα.

“Με τα σχέδια επέκτασής μας σε έτοιμο για κατανάλωση καφέ, η Nestlé θα συνεχίσει να βασίζεται στην παγκόσμια ηγετική της θέση στον καφέ και θα επωφεληθεί από νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ένα τμήμα που αναπτύσσεται γρήγορα και προσελκύει τους  νεότερους καταναλωτές”, σχολίασε ο David Rennie, επικεφαλής των εμπορικών σημάτων καφέ Nestlé, ο οποίος πρόσθεσε ότι η συνεργασία επιβεβαιώνει “την ηγετική θέση της Nestlé στην παγκόσμια επιχείρηση καφέ”

Στο πλαίσιο της εκτεταμένης συνεργασίας, η Nestle και η Starbucks θα παρουσιάσουν προϊόντα όπως το Starbucks Frappuccino και το Doubleshot σε επιλεγμένες αγορές στη Νοτιοανατολική Ασία, την Ωκεανία και τη Λατινική Αμερική από το επόμενο έτος και θα αναπτύξουν επίσης νέα προϊόντα, ανέφεραν οι δύο εταίροι.

Οι πωλήσεις προϊόντων Starbucks της Nestle ανήλθαν σε 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Επέκταση της προσέγγισης Starbucks

«Συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις συνεργασίες μας για να επεκτείνουμε την εμβέλεια της μάρκας Starbucks παγκοσμίως. Με το ιστορικό τοπικό αποτύπωμα και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτέλεσης, η Nestlé είναι ο ιδανικός συνεργάτης που μας βοηθά να αναπτύξουμε και να προσφέρουμε προσαρμοσμένα ποτά καφέ Starbucks σε αυτές τις περιοχές », πρόσθεσε ο Michael Conway, πρόεδρος του ομίλου International and Channel Development, Starbucks.

«Η συνεργασία μας έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένη και για τις δύο εταιρείες και είμαστε πεπεισμένοι ότι η επέκταση της συνεργασίας θα μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας».

Πηγή:ESM

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής και οι παραπλανητικές ετικέτες τροφίμων

Τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας.

Μαζική τροφική δηλητηρίαση στην Ηλεία – 37 άνθρωποι μεταφέρθηκαν στο κέντρο υγείας

Τα θύματα έφαγαν βραστό κρέας και γλυκά σε πανηγύρι του Αγίου Γεωργίου.

Έχετε φριτέζα αέρα; Νέα μελέτη λέει ότι είναι χειρότερη από το τηγάνι!

Εκπομπές σωματιδίων και πτητικές οργανικές ενώσεις που παράγονται από οικιακή φριτέζα αέρα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα