cibum team
Η Nestlé και η Starbucks ανακοίνωσαν την επέκταση της υπάρχουσας συνεργασίας τους, με την οποία θα λανσάρουν έτοιμα προς κατανάλωση ποτά καφέ σε αγορές σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία, την Ωκεανία και τη Λατινική Αμερική.
Η Nestlé και η Starbucks υπέγραψαν μια παγκόσμια συμφωνία αδειοδότησης το 2018, η οποία παραχώρησε στη Nestlé τα διαρκή δικαιώματα για την εμπορία συσκευασμένων προϊόντων καφέ και τροφίμων της Starbucks παγκοσμίως.
Η αρχική συμφωνία απέκλειε προϊόντα που πωλούνται σε καφετέριες Starbucks και έτοιμα για κατανάλωση προϊόντα.
“Με τα σχέδια επέκτασής μας σε έτοιμο για κατανάλωση καφέ, η Nestlé θα συνεχίσει να βασίζεται στην παγκόσμια ηγετική της θέση στον καφέ και θα επωφεληθεί από νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ένα τμήμα που αναπτύσσεται γρήγορα και προσελκύει τους νεότερους καταναλωτές”, σχολίασε ο David Rennie, επικεφαλής των εμπορικών σημάτων καφέ Nestlé, ο οποίος πρόσθεσε ότι η συνεργασία επιβεβαιώνει “την ηγετική θέση της Nestlé στην παγκόσμια επιχείρηση καφέ”
Στο πλαίσιο της εκτεταμένης συνεργασίας, η Nestle και η Starbucks θα παρουσιάσουν προϊόντα όπως το Starbucks Frappuccino και το Doubleshot σε επιλεγμένες αγορές στη Νοτιοανατολική Ασία, την Ωκεανία και τη Λατινική Αμερική από το επόμενο έτος και θα αναπτύξουν επίσης νέα προϊόντα, ανέφεραν οι δύο εταίροι.
Οι πωλήσεις προϊόντων Starbucks της Nestle ανήλθαν σε 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.
Επέκταση της προσέγγισης Starbucks
«Συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις συνεργασίες μας για να επεκτείνουμε την εμβέλεια της μάρκας Starbucks παγκοσμίως. Με το ιστορικό τοπικό αποτύπωμα και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτέλεσης, η Nestlé είναι ο ιδανικός συνεργάτης που μας βοηθά να αναπτύξουμε και να προσφέρουμε προσαρμοσμένα ποτά καφέ Starbucks σε αυτές τις περιοχές », πρόσθεσε ο Michael Conway, πρόεδρος του ομίλου International and Channel Development, Starbucks.
«Η συνεργασία μας έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένη και για τις δύο εταιρείες και είμαστε πεπεισμένοι ότι η επέκταση της συνεργασίας θα μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας».
Πηγή:ESM
Δείτε επίσης:
ΕΦΕΤ: Στη δημοσιότητα στοιχεία για τους ελέγχους του 2021
Η απάντηση της Μελισσοκομικής Συνεργασίας Κρήτης για την ανάκληση του μελιού της από τον ΕΦΕΤ λόγω μετρονιδαζόλης
Άνοστες ντομάτες: ο λόγος που χάνουν τη “γλύκα” τους. Έρευνα του Πανεπιστημίου Pelotas.
Alert: Παγκόσμιο ξέσπασμα σαλμονέλας που συνδέεται με πεπόνια.
EFSA: ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση σχετικά με την ασφάλεια των γλυκαντικών
Marketing τροφίμων: Το πιο υγιεινό ή το πιο νόστιμο;
Ο «πόλεμος» των σούπερ μάρκετ: Ποιες αλυσίδες πουλάνε περισσότερο. “Βασιλιάς” o Σκλαβενίτης.
Απάτη τροφίμων: 650 εντάλματα σύλληψης σε επιχείρηση της Interpol και της Europol σε 77 χώρες