Μετάβαση στο περιεχόμενο
Σάββατο, 15 Μαρτίου, 2025
18.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο «βασιλιάς» της απάτης: Οι καταναλωτές ψήφισαν το Χριστουγεννιάτικο τρόφιμο με το πιο παραπλανητικό μάρκετινγκ

ΑρχικήΝέαΣυσκευασίαΟ «βασιλιάς» της απάτης: Οι καταναλωτές ψήφισαν το Χριστουγεννιάτικο τρόφιμο με το πιο παραπλανητικό μάρκετινγκ
spot_img

Ξεπέρασε σε…  έλλειψη διαφάνειας τους υπόλοιπους υποψηφίους της φετινής “Χρυσής κατσαρόλας” της Foodwatch

Περισσότερα από 7.350 άτομα ψήφισαν για την ανάδειξη του 2024 Casserole d’Or, του βραβείου της “Χρυσής κατσαρόλας”  της Foodwatch, για το χριστουγεννιάτικο προϊόν του οποίου το μάρκετινγκ καταχράστηκε την εμπιστοσύνη και παραπλάνησε τους καταναλωτές.

- Advertisement -

Και ο μεγάλος νικητής είναι… το «Γαστρονομικό» φουά γκρα πάπιας της επωνυμίας Maison Montfort που κατάφερε να αποσπάσει το 36% των ψήφων. To προϊόν κέρδισε γιατί την ίδια ώρα που τα προστιθέμενα νιτρώδη εξαφανίζονται σταδιακά από το τμήμα του φουά γκρα, το E250 ξεχωρίζει περήφανα στα συστατικά του «γαστρονομικού» προϊόντος της μάρκας.

Είναι η τρίτη χρονιά που η foodwatch διεξάγει τον συγκεκριμένο διαγωνισμός. Φέτος οι υποψήφιοι ήταν 5 και κονταροχτυπήθηκα για απάτη τιμών, αμφιλεγόμενα κρυφά συστατικά, οπτική απάτη… Με αυτή την ενέργεια, η Foodwatch καταγγέλλει για άλλη μια φορά την έλλειψη διαφάνειας από τα brands, που εκμεταλλεύονται αυτή την εορταστική περίοδο για να προσπαθήσουν να ξεγελάσουν τους καταναλωτές! 

Οι υπόλοιποι υποφήφιοι

  • Σαλιγκάρια με γεύση βατόμουρο της Lanvin (Nestlé)

Πίσω από το χρυσό κουτί και το ιριδίζον κέλυφος τους, αυτά τα μαύρα σαλιγκάρια «γεύσης βατόμουρου με καρδιά πραλίνας», δεν φαίνεται να περιέχουν… το παραμικρό βατόμουρο.

  • Μπουκιές «ζαχαροπλαστικής» της Tipiak

Ενώ η συσκευασία τους πασπαλισμένη με γιορτινή λάμψη υπόσχεται μια «χρυσή και τραγανή σφολιάτα» και μια «γκουρμέ προσφορά» που υποδηλώνει ότι χρησιμοποιείται βούτυρο, οι μπουκιές «ζαχαροπλαστικής» περιέχουν στην πραγματικότητα φοινικέλαιο.

  • Ψητό με μορχέλες της Maître CoQ Το ψητό καπόνε του Maître Coq γεμιστό με μορχέλες και παλιό Armagnac, περιέχει… μόνο 0,3% μορχέλες.Το 2022, το foodwatch είχε ήδη κατηγορήσει την ίδια μάρκα και το ψητό της που περιείχε μόλις 0,9% μορχέλες, δείγμα πως η εταιρεία δεν έχει κάνει τίποτα για να βελτιώσει τη σύσταση του προϊόντος της.
  • Βαλσάμικο ξύδι της Maison Delpeyrat Η Maison Delpeyrat πουλάει ένα μικρό βαζάκι κρέμα βαλσαμικού ξιδιού προς 4,50 ευρώ για 60 ml, ή αλλιώς 56,25 ευρώ ανά λίτρο. Το Foodwatch βρήκε μια κρέμα βαλσαμικού ξύδι με παρόμοια σύνθεση, βιολογική και χωρίς αμφιλεγόμενα πρόσθετα, σχεδόν 2 φορές φθηνότερη ανά κιλό.
spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Μετανάστευση καρκινογόνων χημικών από τις κάψουλες εσπρέσο – Ευρήματα επιστημονικής μέτρησης

Πόσο επικίνδυνες είναι οι κάψουλες καφέ για απελευθέρωση στον παρασκευασμένο καφέ, χημικών ουσιών που υπάρχουν στη συσκευασία της κάψουλας

Μελέτη ΣΟΚ: Αυτά είναι τα δημοφιλή ποτά που μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρο καρκίνο του στόματος

Τα ευρήματα της μελέτης μπορεί να εξηγούν την ανεξήγητη αύξηση των καρκίνων του στόματος, ειδικά μεταξύ των γυναικών, που καταγράφηκε τα τελευταία χρόνια
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα