H Sainsbury’s εφαρμόζει συσκευασίες με κενό αέρας στον κιμά της για να εξοικονομήσει τόνους πλαστικού, αλλά οι καταναλωτές αντιδρούν.
Tη δυσαρέσκειά τους εκφράζουν οι καταναλωτές για την απόφαση της Sainsbury’s να συσκευάζει στο εξής τον κιμά σε συσκευασία με κενό αέρος.
Μετά την ανακοίνωση για την αφαίρεση του πλαστικού δίσκου από τα κοτόπουλα επωνυμίας της, σειρά έχει ο κιμάς, τον οποίον τώρα οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε συσκευασία με κενό αέρος. Η συσκευασία χρησιμοποιεί τουλάχιστον 55% λιγότερο πλαστικό, στα πλαίσια των δεσμεύσεων της Sainsbury’s για μείωση της χρήσης πλαστικών συσκευασιών σε προϊόντα δικής της μάρκας στο μισό έως το 2025.
Νωρίτερα φέτος η Sainsbury’s ανακοίνωσε ότι είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο που συσκευάζει με vacuum τον κιμά εξοικονομώντας 450 τόνους πλαστικού κάθε χρόνο, αναφέρει το Sky News. Σχολίασε, επίσης, ότι η συσκευασία περιέχει την ίδια ποσότητα μοσχαρίσιου κιμά, αλλά έχει μειωθεί σε μέγεθος, γεγονός που επιτρέπει επίσης στα υποκαταστήματα να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά το χώρο του ψυγείου και της κατάψυξης.
Παρά το γεγονός ότι η Sainsbury’s προβάλλει έντονα αυτή την καινοτομία, οι καταναλωτές έχουν διαφορετική άποψη για τις νέες συσκευασίες με κενό αέρος. Στο Twitter πλήθος ανθρώπων εξέφρασαν τη γνώμη τους, χαρακτηρίζοντας τη νέα συσκευασία είτε πολύ μικρή, είτε σαν ιατρικό προϊόν, ακόμα και αηδιαστική τη χαρακτήρισαν, ενώ τόνισαν είναι η συσκευασία είναι δύσχρηστη καθώς ο κιμάς βγαίνει δύσκολα.
Άλλοι, όμως, συνεχάρησαν την Sainsbury’s για την οικολογική της πρωτοβουλία.