Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου, 2022
17.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι πέντε πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ σήμερα

ΑρχικήΝέαΟι πέντε πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ σήμερα
spot_img

cibum team

Τα ψώνια στα σούπερ μάρκετ μπορούν κάποιες φορές να αποδειχθούν βάσανο για τους καταναλωτές, ειδικά τώρα, εν μέσω πανδημίας, όπου τα πράγματα έχουν γίνει αρκετά πολύπλοκα, με τις αποστάσεις, με τις απαγορεύσεις για χρήση χεριών, κλπ.

Αλλά η τεχνολογία προοδεύει και βοηθάει στο να γίνει η εμπειρία των αγορών πιο εύκολη από ποτέ.

Δείτε τις 5 πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ

5. Το έξυπνο κατάστημα των Sainsbury’s

Η μεγάλη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ εγκαινίασε το έξυπνο κατάστημά της (SmartShop) το περασμένο έτος, με στόχο να αποσυμφορήσει τα ταμεία από τις ουρές.

Πώς λειτουργεί; Οι καταναλωτές κατεβάζουν την ειδική εφαρμογή στο κινητό τους και σκανάρουν τα προϊόντα τη στιγμή που τα επιλέγουν. Έτσι, μπορούν να τα βάλουν στη σακούλα εκείνη τη στιγμή και απλά στο τέλος να πληρώσουν το κόστος.

4. Κωδικοί QR… διπλής κατεύθυνσης

Σύμφωνα με στοιχεία, τα κουπόνια, που θα χρησιμοποιούνται μέσω σκαναρίσματος κωδικών QR από κινητά θα αντιστοιχούν σε 5,3 δισ. δολάρια ετησίως, Η χρήση των κωδικών QR δεν είναι κάτι
νέο, ωστόσο η ContactPigeon σκέφτηκε μια καινοτόμα εξέλιξή τους: να λειτουργούν αμφίδρομα.

Οι κωδικοί QR διπλής κατεύθυνσης λειτουργούν με το να επιστρέφουν σχετικές πληροφορίες στο κινητό. Για παράδειγμα, ο καταναλωτής σκανάρει έναν κωδικό και λαμβάνει προσωποιημένη πληροφόρηση με βάση τις τελευταίες αγορές τους από μία συγκεκριμένη μάρκα.

3. Η τεχνολογία «Just Walk Out» της Amazon

H Amazon ήδη έχει ανοίξει πέντε καταστήματα στο Λονδίνο που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της, «Just Walk Out».

Με αυτήν την τεχνολογία, οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους στην Amazon μέσω κινητού, όταν μπουν στο κατάστημα, να επιλέξουν τα προϊόντα, που τους ενδιαφέρουν και απλά να… φύγουν!

Η πληρωμή των προϊόντων γίνεται αυτόματα με την έξοδο των καταναλωτών από το κατάστημα.

2. Ο κόσμος… των tablet

Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα και τα tablet είναι μέρος της καθημερινότητάς της. Γιατί όχι και των αγορών μας;

Η αλυσίδα Waitrose προσφέρει στους καταναλωτές της τη δυνατότητα να μάθουν για την ποιότητα και την ποσότητα των ποτών που προσφέρει, μέσα από tablet, που είναι τοποθετημένα σε τοίχο.

Ένα σούπερμαρκετ στη Βραζιλία, από την άλλη, ενσωμάτωσε tablets στα καρότσια. Με την τεχνολογία NFC (επικοινωνία κοντινού πεδίου) το tablet διαβάζει συστατικά που βρίσκονται κοντά σας, την ώρα που περνάτε από αυτά, και δίνει ιδέες πως μπορείτε να τα αναμείξετε για να δημιουργήσετε νέα και ευφάνταστα γεύματα! Η τεχνολογία παρέχεται από τη Hellman’s, η οποία, από τότε που ξεκίνησε, έχει καταγράψει άνοδο 70% στις πωλήσεις στις μαγιονέζες!

1. Το σούπερ μοντέρνο σούπερ μάρκετ στην Ιταλία

Η Coop, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ιταλία, έχει φτιάξει το – λεγόμενο – σούπερ μάρκετ του μέλλοντος.

Με τη χρήσης των έξυπνων συσκευών και με πολλές οθόνες με δεκάδες πληροφορίες για προϊόντα, δίνει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης στους καταναλωτές, οι οποίοι μπορούν να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα προϊόντα, αλλά και να λύσουν τις όποιες απορίες τους για τη χρήση τους.

Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να προβάλλουν προωθητικό περιεχόμενο στους καταναλωτές.

Η τεχνολογία δίνει επίσης τη δυνατότητα στο να εντοπίζονται εγκαίρως οι ελλείψεις στα ράφια, αλλά και γίνεται νέες ταξινομήσεις των προϊόντων σε αυτά.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

GFSI: Τρίμηνη αποβολή του IFS – Ποιες οι συνέπειες σε επιχειρήσεις και αγορά

Η ανακοίνωση της διοικούσας επιτροπής του GFSI μιλά για θέματα ακεραιότητας, εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας.

Η EE θέτει ανώτατα όρια για τις χημικές ουσίες PFAS στα τρόφιμα: Ο Κανονισμός 2022/2388

Ανώτατα όρια για την παρουσία PFOS, PFOA, PFNA και PFHxS  στα τρόφιμα καθόρισε η ΕΕ με τον κανονισμό 2022/2388 της 7ης Δεκεμβρίου προκειμένου να εξασφαλιστεί υψηλό επίπεδο προστασίας της ανθρώπινης υγείας.

Γεωπονικό Αθήνας: Τροποποίηση στις συνθήκες παραγωγής στραγγιστού γιαουρτιού για να μειωθεί το υποπροϊόν ορού γάλακτος

Πρωτοποριακή μελέτη του γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την μείωση του υποπροϊόντος όξινου ορού γάλακτος και την αύξηση της απόδοσης του στραγγιστού γιαουρτιού.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα