Περιορισμοί για το αλκοόλ της τελευταίας στιγμής γίνονται σε οκτώ γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αναγκάζοντας την μάρκα μπύρας Budweiser να μεταφέρει τους πάγκους της εκτός των εγκαταστάσεων.
Η μάρκα μπύρας Budweiser, η οποία ανήκει στην AB InBev, αναγκάστηκε να μετακινήσει τους πάγκους της μπύρας πριν από το τουρνουά της Κυριακής, αφού οι ηγέτες του Κατάρ ήθελαν το αλκοόλ να είναι λιγότερο εμφανές στη διοργάνωση, αναφέρει το The Drinks Business.
Oι αλλαγές αυτές της “τελευταίας στιγμής” για την Budweiser λαμβάνουν χώρα σε 8 γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ενώ η AB InBev ενημερώθηκε μόλις στις 12 Νοεμβρίου ότι έπρεπε να περιορίσει κι άλλο την παρουσία της. Η εταιρεία ποτών είπε στους δημοσιογράφους πως βρίσκεται σε άμεση επαφή με τη FIFA για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους φιλάθλους υπό τις νέες συνθήκες.
Οι αλλαγές στην προβολή της Budweiser συνδέονται με τις πολιτικές για το αλκοόλ στο μουσουλμανικό Κατάρ, οι οποίες δηλώνουν ότι επιτρέπεται μόνο σε μπαρ και εστιατόρια των ξενοδοχείων, μακριά από την θέα του δρόμου.
Οι διοργανωτές καθησύχασαν τους φιλάθλους ότι η μπύρα θα είναι διαθέσιμη και σε fan zones στο Κατάρ μετά τις 18.30, ωστόσο όσοι θέλουν να τις απολαύσουν θα σταλούν σε ειδικές ζώνες για να ξεμεθύσουν, εάν έχουν πιει πολύ. Όπως είχε δηλώσει και τον περασμένο μήνα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Παγκόσμιου Κυπέλλου του Κατάρ, Nasser Al Khater, αυτό γίνεται για να αποφευχθούν τυχόν διαμάχες μεταξύ των φιλάθλων που γίνονται επιθετικοί με την κατανάλωση αλκοόλ.