Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
31 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε

ΑρχικήΝέαΠώς η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε
spot_img

cibum team

Τα lockdown μοιραία έστρεψαν τους καταναλωτές στις διαδικτυακές αγορές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η UPS για το ηλεκτρονικό εμπόριο (2021 UPS Smart E-commerce Report) σε 10.000 καταναλωτές σε Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Πολωνία.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ρωτήθηκαν για το ποσοστό των αγορών, που πραγματοποίησαν διαδικτυακά σε σχέση με τις αγορές που έκαναν σε φυσικά καταστήματα πριν το πρώτο lockdown στις αρχές του 2020, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown και μετά.

Τα αποτελέσματα δείχνουν μια αύξηση 50% ως προς την πρόθεση των ερωτώμενων να κάνουν όλες ή το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών τους online.

Γιατί προτιμούν τις αγορές από διαδίκτυο οι καταναλωτές

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 48% των καταναλωτών αναφέρουν ως βασικό λόγο για τις online αγορές την ευκολία που προσφέρει το delivery.

Ο δεύτερος λόγος είναι οι συμφέρουσες online προσφορές (44%) και ακολουθεί με 38% η πεποίθηση των καταναλωτών ότι τα προϊόντα έχουν χαμηλότερες τιμές online.

Όσον αφορά τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα καταστήματα, το 50% των καταναλωτών φαίνεται ότι θέλουν να στηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις, κάνοντας εκεί τις αγορές τους.

Ως δεύτερος λόγος αναφέρθηκε η εξυπηρέτηση, καθώς το 38% των ερωτώμενων δήλωσε ότι οι ανεξάρτητοι retailers προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία.

Σε όλες τις ηλικίες, η πρόθεση για υποστήριξη των μικρών ή τοπικών επιχειρήσεων αποτέλεσε βασικό κίνητρο για τις αγορές σε τοπικό επίπεδο, όσον αφορά όμως άλλους παράγοντες, υπήρχαν διαφορές μεταξύ των επιμέρους ηλικιακών ομάδων.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Το BRC issue 9 είναι γεγονός – Πότε ξεκινάει η πιστοποίηση κατά το νέο τεύχος του προτύπου;

Το τεύχος 9 του BRC για την ασφάλεια των τροφίμων, είναι πλέον γεγονός, αφού κατέφθασε την 1η Αυγούστου 2022.

Ίδιο brand, χαμηλότερη ποιότητα – Προϊόντα δύο ταχυτήτων σε χώρες της Ευρώπης

Τα προϊόντα που πωλούνται με την ίδια εμπορική ονομασία και συσκευασία πρέπει να έχουν την ίδια σύνθεση σε κάθε χώρα της ΕΕ. Τα στοιχεία όμως, παραπέμπουν σε αθέμιτες πρακτικές μεγάλων εταιρειών τροφίμων

Υδροξυτυροσόλη ως πρόσθετο: Οι Έλληνες, πρωταθλητές στην πρόσληψη φαινολών μέσω της επιτραπέζιας ελιάς

Επιστημονική έρευνα Ισπανών για την πρόσληψη υδροξυτυροσόλης που υπάρχει σε ελιές, ελαιόλαδο και κρασί. στον Ευρωπαϊκό πληθυσμό - Οι δυνατότητες χρήσης της ως πρόσθετο τροφίμων
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα