Έρευνα της mintel για τις τάσεις και την αγορά των ποτών χωρίς αλκοόλ.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel, σχεδόν τέσσερις στους 10 καταναλωτές των ΗΠΑ ακολουθούν στενά (22%) ή περιστασιακά (16%) «νηφάλιο» τρόπο ζωής δηλαδή χωρίς αλκοόλ. Μάλιστα το 52% να συμφωνεί ότι τα εστιατόρια πρέπει να προσφέρουν περισσότερα μοκτέιλ.
Οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές λένε ότι ακολουθούν ή θα ακολουθούσαν έναν νηφάλιο τρόπο ζωής είναι για τη σωματική τους υγεία (39%), για εξοικονόμηση χρημάτων (35%), για να κάνουν το αλκοόλ περιστασιακή απόλαυση (35%) και για την ψυχική τους υγεία (29%).
Αν και οι μισοί από τους ερωτηθέντες λένε πως η πλήρης διακοπή του αλκοόλ είναι δύσκολη, περίπου τα τρία τέταρτα της γενιάς Gen Z (71%) και των Millennials (73%) ακολουθούν στενά/περιστασιακά ή ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν έναν «νηφάλιο» τρόπο ζωής, καθώς ευθυγραμμίζεται με προτεραιότητες, όπως υγεία και ευεξία. Το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ηλικίας 22-34 ετών δηλώνουν ότι ακολουθούν ή θα ακολουθούσαν έναν τρόπο ζωής χωρίς αλκοόλ για λόγους ψυχικής υγείας και μεταξύ των ατόμων 22-44 ετών που πίνουν λιγότερο αλκοόλ, το 32% δηλώνουν ότι πίνουν λιγότερο για να διατηρήσουν ή να βελτιώσουν την ψυχική τους υγεία. Καθώς οι Millennials γερνούν και υιοθετούν νέες προσωπικές ευθύνες, επτά στους 10 (69%) δηλώνουν ότι ανησυχούν για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του ποτού στην υγεία. Επίσης το 73% των καταναλωτών πιστεύει ότι τα ποτά που υποκαθιστούν το αλκοόλ θα πρέπει να είναι φθηνότερα από τα αλκοολούχα ποτά
Ο Caleb Bryant, Associate Director of Food & Drink, Mintel Reports US, δήλωσε: «Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται πρωτίστως να μετατρέψουν το αλκοόλ σε περιστασιακή απόλαυση, υποδεικνύοντας μελλοντικές ευκαιρίες και προκλήσεις τόσο για την κατηγορία των εναλλακτικών αλκοολούχων ποτών (ΑΑ), όσο και για τα αλκοολούχα ποτά. Ενώ ορισμένες επωνυμίες αλκοόλ ενδέχεται να αντιμετωπίσουν μειώσεις πωλήσεων λόγω αυτής της τάσης, οι επιλογές αλκοολούχων ποτών υψηλής ποιότητας ενδέχεται να αυξήσουν τις πωλήσεις καθώς φαίνεται πως οι «νηφάλιοι» θέλουν ποτά υψηλής ποιότητας που τους επιτρέπουν να επιτύχουν τους στόχους υγείας και ευεξίας τους. Ως εκ τούτου, οι επωνυμίες AA πρέπει να αναγνωρίσουν ότι τα προϊόντα τους μπορεί να λειτουργούν ως περιστασιακά υποκατάστατα και όχι ως ποτά που πίνουν οι καταναλωτές καθημερινά και να επικεντρωθούν στη διαφήμιση των πλεονεκτημάτων για την υγεία, την ευεξία και την παραγωγικότητα από τη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ για να παρακινήσουν τους καταναλωτές να ακολουθήσουν έναν πιο νηφάλιο τρόπο ζωής».